ihone4 start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) een paar weken geleden merkte ik dat mijn iphone 4 niet meer opstarte hij bleef hangen op het appeltje af en toe starte hij wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ihone4 start niet meer op
een paar weken geleden merkte ik dat mijn iphone 4 niet meer opstarte
hij bleef hangen op het appeltje af en toe starte hij wel op dan kwam het beginscherm er op maar kon ik niets doen hij viel dan weer uit en dan zat ik weer met het zelfde probleem heb hem dan na lang proberen toch weer aan de praat gekregen dan een restore gedaan via itunes daarmee was hij even goed maar nu met ios 6 erop te zetten start hij weer niet meer op nu komt het appeltje er op en wanneer hij normaal moet opstarten komt er niets op het scherm enkel het licht brand nog en start hij na even weer op met weer hetzelfde probleem kan iemand mij eens helpen wat ik moet doen alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan iemand mij helpen aub
|
|
|||
|
|||
iPhone aan iTunes hangen.
|
|
|||
|
|||
dat heb ik al geprobeerd op itunes aansluiten maar doet niets want krijg hem niet opgestart
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
skymap op ihone4? | opo | iPhone Apps | 1 | 30-11-11 18:45 |
iPad start niet meer op.. helemaal niet meer | zorphion | iPad algemeen | 4 | 06-12-10 02:22 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|