//

Probleem met geluid na lege accu in IOS6

Probleem met geluid na lege accu in IOS6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar IOS6 geen problemen ondervonden, totdat mijn 4s een keer helemaal leeg was. Geen probleem dacht ik, even opladen en we kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-12, 14:05
kevinknol kevinknol is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2
Exclamation Probleem met geluid na lege accu in IOS6

Na de update naar IOS6 geen problemen ondervonden, totdat mijn 4s een keer helemaal leeg was.
Geen probleem dacht ik, even opladen en we kunnen weer, niet dus.

Iphone opgeladen totdat ie weer aanging, toen bleek dat hij helemaal geen geluid meer maakte.
Alles geprobeerd, uiteindelijk hersteld, en hij deed het weer, maar ik kon geen reservekopie terug zetten want dan had ik weer het zelfde probleem.
Dus helemaal opnieuw beginnen werkte wel, dit probleem heb ik nu al 2x gehad na de update naar IOS6.

Voor de update had ik hier geen last van, moet ik spijt gaan hebben van deze update.....

Hebben meer mensen dit probleem al ondervonden ????

Laatst gewijzigd door kevinknol; 30-09-12 om 14:35.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
geen lock sound, geen meldings tonen, geen sms toon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid problemen IOS6 brandy iPhone algemeen 1 30-09-12 14:38
Help! iphone lime groen scherm na lege accu! lazy_g iPhone algemeen 25 24-11-11 15:24
iphone 3gs wil niet meer opstarten na lege accu broeders iPhone algemeen 2 27-04-11 20:31
lege accu zonder gebruik iPhone 3GS paul-pjh iPhone algemeen 0 02-08-10 10:41
2g Iphone -> 3.0 ivm. snel lege accu aan te raden? proXify iPhone algemeen 4 16-07-09 15:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.