Probleem met geluid na lege accu in IOS6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar IOS6 geen problemen ondervonden, totdat mijn 4s een keer helemaal leeg was. Geen probleem dacht ik, even opladen en we kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met geluid na lege accu in IOS6
Na de update naar IOS6 geen problemen ondervonden, totdat mijn 4s een keer helemaal leeg was.
Geen probleem dacht ik, even opladen en we kunnen weer, niet dus. Iphone opgeladen totdat ie weer aanging, toen bleek dat hij helemaal geen geluid meer maakte. Alles geprobeerd, uiteindelijk hersteld, en hij deed het weer, maar ik kon geen reservekopie terug zetten want dan had ik weer het zelfde probleem. Dus helemaal opnieuw beginnen werkte wel, dit probleem heb ik nu al 2x gehad na de update naar IOS6. Voor de update had ik hier geen last van, moet ik spijt gaan hebben van deze update..... Hebben meer mensen dit probleem al ondervonden ???? Laatst gewijzigd door kevinknol; 30-09-12 om 14:35. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
geen lock sound, geen meldings tonen, geen sms toon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid problemen IOS6 | brandy | iPhone algemeen | 1 | 30-09-12 14:38 |
Help! iphone lime groen scherm na lege accu! | lazy_g | iPhone algemeen | 25 | 24-11-11 15:24 |
iphone 3gs wil niet meer opstarten na lege accu | broeders | iPhone algemeen | 2 | 27-04-11 20:31 |
lege accu zonder gebruik iPhone 3GS | paul-pjh | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 10:41 |
2g Iphone -> 3.0 ivm. snel lege accu aan te raden? | proXify | iPhone algemeen | 4 | 16-07-09 15:36 |
|
|