iphone 3gs wil niet meer opstarten na lege accu discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) na een paar dagen weg geweest te zijn laad mijn iphone niet meer op, hij is vanzelf uitgegaan en hij staat al 24uur op te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs wil niet meer opstarten na lege accu
na een paar dagen weg geweest te zijn laad mijn iphone niet meer op, hij is vanzelf uitgegaan en hij staat al 24uur op te laden maar doet niks
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat hij op te laden aan de computer, of aan een oplader?
want ik had vroeger wel eens met een iPod Nano dat hij aan het begin, als hij helemaal leeg was geweest ook niet meer wou opstarten aan de computer, maar wel via een normale oplader. |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk is de Lithium-Polymer accu onderladen (te veel leeggelopen) en kan ie nu niet meer op laden. Probeer het nog een paar keer of ga anders zoeken naar een nieuwe accu (of een (witte) iPhone 4). Accu's gaan helaas niet eeuwig mee.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
lege accu zonder gebruik iPhone 3GS | paul-pjh | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 10:41 |
Iphone 3g wil niet meer opstarten | knijn | iPhone algemeen | 0 | 13-05-10 14:56 |
hulp gezocht, Iphone 3GS + blackra1n wil niet meer opstarten | hatcha0001 | Archief | 2 | 14-12-09 13:35 |
iphone wil niet meer opstarten... | Trandy | Archief | 1 | 11-05-09 23:24 |
Mijn iPhone wil niet meer opstarten..HELP!? | bassiejjj | Unlock [archief] | 4 | 14-04-08 22:37 |
|
|