//

backup kwijt!

backup kwijt! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vandaag mijn nieuwe iphone 4 gekregen. oude was helaas dood. maar ik ben te snel geweest en ik heb inplaats van de data ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-10-12, 00:26
italoco italoco is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard backup kwijt!

ik heb vandaag mijn nieuwe iphone 4 gekregen. oude was helaas dood. maar ik ben te snel geweest en ik heb inplaats van de data te herstellen heb ik mijn iphone gebackupt over de oude data. is het mogelijk om deze terug te krijgen? alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-12, 01:04
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door italoco Bekijk bericht
ik heb vandaag mijn nieuwe iphone 4 gekregen. oude was helaas dood. maar ik ben te snel geweest en ik heb inplaats van de data te herstellen heb ik mijn iphone gebackupt over de oude data. is het mogelijk om deze terug te krijgen? alvast bedankt!!
Hoe precies geback-upt? iCloud of iTunes? In beide gevallen moet je een oudere versie kunnen kiezen, tenzij je natuurlijk de back-up hebt verwijderd o.i.d.
  #3  
Oud 01-10-12, 01:25
italoco italoco is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard

Nou ik heb me iphone aangesloten en ik heb na verluid gewoon gezegd -> herstel van deze backup.. Maar de backup was (met gegevens) eenmaal nadat iphone (itunes) zei dat de iphone klaar was was hij totaal nieuw en ik was ook mijn oude backup kwijt. Overgeschreven (niuwe datum en context). Valt er nog wat te redden of? Ben alles kwijt heb helaas geen andere backup.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2012 om 01:28 ----------

Als ik in voorkeuren ga kijken van itunes is ook de backup totaal weg van de oude iphone en der staat alleen de backup van de nieuwe iphone.. Ik baal hier enorm van heb verder ook geen backup(dom!) is der een software? Of iets dan ook.. Belangrijkste zijn mijn contacten! En fotos. Rest geen prio
  #4  
Oud 01-10-12, 07:54
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Als itunes klaar is met het installeren van de software en je configureert je iPhone via iTunes, dan krijg je een scherm met 'Zet reservekopie terug %DATUM'. Kan je hier meerdere back-ups kiezen of alleen eentje?
  #5  
Oud 01-10-12, 08:18
Sjaakafhaak Sjaakafhaak is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: 050
Berichten: 194
Standaard

zoek ff naar de hidden settings van de backup van iTunes. Daar staan vaak meerdere backups in, met tijd en datum. Dus check dat eens? mits je meerdere krijgt zoals hierboven gezegd is.
  #6  
Oud 01-10-12, 08:19
italoco italoco is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard

Dannyhtek bedankt voor alweer een reactie! Hoop dat er toch nog wat gevonden kan worden..

Nee helaas ik had altijd maar 1backup dat was dus die van me oude tel. Maar de dat is helemaal veranderd.. Nu is er nog maar 1file. Met de datum van gisteren..hy heeft hem overschreven. Lijkt wel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2012 om 08:21 ----------

@sjaakafhaak.. Is dat de file folder. Met backup.. En dan zie je 1map met een teken en cijver reeks van ruim 20tekens?
  #7  
Oud 01-10-12, 08:28
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

En je weet zeker dat je ook geen iCloud back-ups hebt?
  #8  
Oud 01-10-12, 08:49
italoco italoco is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard

Jah. Op icloud had ik 20+\- contacten.. En op cloud zat natuurlijk fotos. Maar dt is ook maar 1000stuks.. En ik had op me tel wel wat meer..
  #9  
Oud 01-10-12, 08:55
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Jammer dat je niet voor iCloud hebt gekozen man.. Kon je situaties als deze vermijden
  #10  
Oud 01-10-12, 10:30
italoco italoco is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard

Jah heb indd geleerd van deze ervaring.. Maar dus nu situatie " all hope is gone?"
  #11  
Oud 14-10-12, 02:30
Salima Salima is offline
• iOS 3.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard

Hoi ,
ik heb een vraagje? ik heb mijn i phon 3 g hersteld zonder resvere kopie nu zie ik steeds een itunes teken als ik hem aan doe. en na 3 seconde gaat die weer uit. Watt moet ik doen? kan iemand mij alsjeblieft helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spelvooruitgang kwijt na terugplaatsen recente backup Stijnley iPhone Games 4 17-02-12 15:52
Nieuwe Ipone gekregen, oude backup kwijt! mcoert iPhone algemeen 2 05-08-11 13:04
Mac OS X: Itunes Backup kwijt? eyes iTunes 4 12-04-11 21:24
Windows 7 opnieuw moeten installeren;Backup Iphone 3 Gs kwijt. paul45 iPhone algemeen 0 16-12-10 11:21
Windows: Na formatteren C backup In iTunes kwijt Jennimal iTunes 9 22-07-10 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.