//

Itunes Backup kwijt?

Itunes Backup kwijt? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Gisteren is mijn iphone totaal vastgelopen. Moest het herstellen. Zojuist gedaan. Alleen ziet hij via itunesprogramma heeeeele oude reservekopieen nl 2009. Het gaat dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-04-11, 08:39
eyes eyes is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard Itunes Backup kwijt?

Dag,
Gisteren is mijn iphone totaal vastgelopen. Moest het herstellen. Zojuist gedaan. Alleen ziet hij via itunesprogramma heeeeele oude reservekopieen nl 2009. Het gaat dan om back-ups van mij. Die van mij van mijn partner zijn nog redelijk recent. Kijk ik in map via bibliotheek>Itunes>MobileBackups zie ik een lege mobilebackupsmap......

Als ik op Mac zoek vind ik wel een map met MobileSync met daarin map back-up. Deze staan op datum maar er staan geen namen van mij of partner bij. Qua datum kan ik er een beetje vanuit gaan welke van mij is. Mijn laatste back-up is van 23 maart. Zoals gezegd deze staat niet in itunes...
Zijn deze back-ups wel van de iphone en hoe zou ik deze zichtbaar kunnen krijgen/maken in Itunes?
Heb wel de itunes back-up map opgeschoond in de hoop dat daarmee mijn back-ups worden aangevuld. Als ik rechtstreeks via finder in
Helaas ook dit is niet t geval.
Hoop dat jullie mijn warrigheid qua uitdrukken van mijn probleem kunnen volgen en mij kunnen helpen.
Het gaat me met name om de foto's (gemaakt met apps) ze zijn van onze nieuwe hond....
Heel erg veel dank!
Groet Annet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-11, 09:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De backups staan in: user/Library/Application Support/MobileSync/Backup

De naam van de backup komt overeen met de UDID van de iPhone of iPad. Kijk in iTunes na welke UDID de bewuste iPhone heeft.

Maar, we werken hier met OS X en alles wat je kwijt bent geraakt kan je toch terugzetten met Time Machine. Eenvoudiger kan het toch niet

PS:
En zeg nu niet dat je geen Time Machine gebruikt
  #3  
Oud 07-04-11, 10:27
eyes eyes is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard

Hoi Timosha
Dank voor je supersnelle reactie!
UDID had ik nog nooit eerder van gehoord, deze ook gevonden. in backupmap mobile Sync maar hoe krijg ik deze nu in rijtje in itunes? Zie daar alleen namen als
iphone van /Mijn naam/11-18-08
iphone van /mijn naam/06026-09 (dit was de meest recente backup)
of iphone-3 apr 2011 WK13 (dat was de herstelsessie)
maar niet die die matcht met mijn UDID.

Als ik nu dus kijk in map user/Library/Application Support/MobileSync/Backup heb ik via mijn UDID wel mappen gevonden maar ook daar alleen met data UDID20110403, UDID20090626 en UDID20081118
Als ik vervolgens de map van UDID20110403 open staan daar 2.473 documenten in. Heb er een aantal geopend en kwam daar dan toevallig een foto tegen. Kan ik deze gehele "backup" terugzetten en hoe? Zoals gezegd deze komt niet voor in rijtje itunes. Zie dus wel map 3 april 2011 maar dat was de dag dat ik de iphone heb hersteld en een backup van 2009 heb moeten gebruiken...Heb al een copie van map UDID20110403 gemaakt en deze in map user/Library/iTunes/Mobile Backups gesleept maar alsnog is deze dan niet te vinden in Itunes bij handeling zet terug vanaf reserve kopie...

Of anders hoe kan ik tussen de 2.473 documenten foto's herkennen (zie nu alleen naam, bewerkingsdatum, grootte, soort (geeft alleen document aan) en deze terugzetten? Liefst wil ik uiteraard de gehele backup van voor t vastlopen...maar weet dus niet waar te zoeken.
Hoop dat je me weer verder wilt en kunt helpen...
Thanx Annet
  #4  
Oud 07-04-11, 10:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben bang dat je met al dat gesleep van backups je de iTunes verwijzingen naar de backups volledig gemassacreerd hebt. En blijkbaar gebruik je geen Time Machine.

Doet het volgende:
1) Download iPhone Backup Extractor voor OS X (iPhone Backup Extractor for Windows and Mac)
2) Zoek de backup waarvan jij denkt dat het de juiste is;
3) Extract de data uit die backup die je nodig hebt (foto's, documenten en tuti quanti);
4) Zet de data manueel terug in iTunes;
5) Sync je iPhone met iTunes;
  #5  
Oud 12-04-11, 22:24
pietermonsma pietermonsma is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard meen je echt dat ik mijn contacten terug kan krijgen?

Ik kan ook op mijn windows mijn backup niet meer vinden. Hij stond duidelijk in beeld totdat ik de gevraagde update heb gedownload. Daarna zag ik niet meer mijn reservekopie staan maar wel een andere backup van vandaag.
Hoe krijg ik mijn oude backup weer terug?:

Hiervoor ben ik mijn contacten in mijn iphone spontaan kwijtgeraakt. Heel vreemd, ineens weg. Ik zou niet eens weten hoe ik ze zou moeten erasen maar ik heb ze niet meer. Is daar ook een oplossing voor?

Dank dank.
Pieter
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had 020informatie iTunes 4 14-02-11 18:20
Windows 7 opnieuw moeten installeren;Backup Iphone 3 Gs kwijt. paul45 iPhone algemeen 0 16-12-10 12:21
Windows: Na formatteren C backup In iTunes kwijt Jennimal iTunes 9 22-07-10 23:50
Windows: Backup in Itunes Wienen iTunes 5 26-07-09 14:36
Windows: iTunes Backup arashrsf iTunes 5 04-09-08 16:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:37.