Iphone 5 transformer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Enig idee wanneer je de transformer voor 30 pin naar 8 pin kan kopen? Ik heb bv een dock en fm transmittor id ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 transformer
Hallo allemaal,
Enig idee wanneer je de transformer voor 30 pin naar 8 pin kan kopen? Ik heb bv een dock en fm transmittor id auto... Allebei dus 30pin maar wil deze transformen naar 8pin aangezien ik de nieuwe Iphone 5 heb en niet alles opnieuw wil kopen... Gaat dit ook lukken met een dock? Gaat de iphone nog stevig zitten... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met een omzetstukje zal de telefoon niet stevig zitten, wordt pas in de loop van deze maand uitgeleverd/verkocht.
|
|
|||
|
|||
Voor de fm transmittor zal dit geen probleem vormen...
Maar zoals ik dacht gaat ie niet vast in de dock zitten... Hopelijk komt hier snel een oplossing voor... Mijn dock was heilig!! Alarm 's ochtends + oplader.... Mijn kabeltje kon ik perfect bij mijn vriendin of op het werk laten.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een live voice transformer | Impact | iPhone Apps | 2 | 31-10-09 19:19 |
Transformer is gone, een andere beschikbaar? | DutchEvil | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-05-09 19:07 |
|
|