Trillen werkt ineens niet meer! HELP!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren het probleem dat mijn iphone ineens niet meer trilt. Weet iemand mischien hoe ik dit op kan lossen? Heb al een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Trillen werkt ineens niet meer! HELP!!
Ik heb sinds gisteren het probleem dat mijn iphone ineens niet meer trilt. Weet iemand mischien hoe ik dit op kan lossen? Heb al een herstel gedaan maar dit werkte niet.
Alvast bedankt voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb exact hetzelfde probleem... Van de een op de andere dag doet ineens de trilfunctie het niet meer! Heb je al een oplossing? |
|
|||
|
|||
Als een herstel niet werkt id het helaa een hardware probleem..
|
|
|||
|
|||
De oplossing: (Thnx to Bbastiaan)
Geef een paar tikken aan de linkerzijkant van de telefoon, net boven het geluid aan/uit knopje. Ik heb er zelf best hard tegenaan geslagen, met een schaar. Maar het hielp! Hij trilt weer! |
|
||||
|
||||
Schijnt een redelijk probleem te zijn.
Al meerdere gesproken waarvan de iPhone in eens niet meer trilt!!! Hoop de tik functie gaat werken, zal er eens eentje gaan proberen.
|
||||
|
||||
Helaas heeft het tikken niet geholpen. Maar heb wel een oplossing. Via het menu algemeen en herstel alle instellingen, werkt de trilfunctie weer! Alle gegevens en media blijven gelukkig mooi staan! Dus probeer het zou ik zeggen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Woow het heeft bij mij gewoon gewerkt, sinds gister trilde mijn iphone 4 niet meer toen ik dit bericht last tikte ik met me nagel tussen de tril functie knop en de volume knoppen en nu doet die het weer. Als of de trilmotor op een of andere manier vast heeft komen te zitten... Dennis |
|
|||
|
|||
trilfunctie niet werken
inderdaad als je dat knpje heel vaak omzet, valt opeens het trillen weg. met behulp van meppen springt hij erna weer aan, totdat je hem weer regelmatig omzet. het lijkt alsof het een beveiliging is, dat als je te vaak het knopje omzet, de iphone hem automatisch uitzet ofzo? in ieder geval is mijn trilfunctieprobleem voor zover opgelost!
|
|
|||
|
|||
ik had dit zelfde probleem. Ik had hem onder garantie terug gestuurd. Kon niet meer gemaakt worden en heb toen een nieuwe ontvangen.
|
|
|||
|
|||
vanmorgen iphone 4 gevallen, barst in achterkant, laten maken vanmiddag, en nu werkt mijn tril functie niet meer.
Van alles geprobeerd, tikken, instellingen terug zetten. allemaal werkt het niet. Iemand anders nog een oplossing? |
|
|||
|
|||
vanmorgen telefoon aan gezet, tril functie werkt heel eventjes.
daarna niks meer... iemand een idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS werkt ineens niet meer | mgm | iPhone algemeen | 4 | 18-08-10 11:03 |
WebnWalk werkt ineens niet meer? | backhander | Odido (T-Mobile) | 4 | 24-01-10 12:39 |
3G werkt ineens niet meer. | hellenx | iPhone algemeen | 2 | 22-11-09 13:51 |
Werkt ineens niet meer | Jasn | iPhone algemeen | 4 | 17-09-08 13:01 |
Trillen werkt niet meer | Bbastiaan | Archief | 2 | 09-05-08 16:55 |
|
|