Ik kan de vergrendelknop van mijn iPhone 4s nietmeer indrukken. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met mijn iPhone 4s. Ik kon een paar dagen geleden mijn vergrendelknop al lastig indrukken. Maar nu kan ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan de vergrendelknop van mijn iPhone 4s nietmeer indrukken.
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn iPhone 4s. Ik kon een paar dagen geleden mijn vergrendelknop al lastig indrukken. Maar nu kan ik hem nog alleen indrukken als ik heel hard duw. Dat is natuurlijk niet handig. Heeft misschien iemand een oplossing? Alvast bedankt, Luuk Laatst gewijzigd door luukstolt; 02-10-12 om 21:54. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die is dan stuk
Laten repareren |
Labels |
indrukken, kapot, niet, vergrendelknop, werkt niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik kan niks downloaden van mijn laptop op mijn iphone | marijke30 | iPhone algemeen | 6 | 19-06-12 23:36 |
iPhone: Hoe kan ik mijn SHSH blobs terugvinden na herstel van mijn PC? | iphone1997 | Jailbreak | 5 | 08-02-12 21:00 |
Iphone licht automatisch op, zonder het indrukken van de power button. | stijn_timmermans | iPhone algemeen | 13 | 23-12-09 16:36 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 08:12 |
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? | Lukadegier | iTunes | 2 | 02-02-09 16:13 |
|
|