Iphone 5 kwaliteit afbeelding? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik me nieuwe Iphone ontvangen maar wat me opviel is toen ik de app foto's opende er een afbeelding stond van een kwaliteit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 kwaliteit afbeelding?
Vandaag heb ik me nieuwe Iphone ontvangen maar wat me opviel is toen ik de app foto's opende er een afbeelding stond van een kwaliteit check denk ik ?
Ben ik de enige met de afbeelding ? of zijn er meer mensen die dit ook hebben ? en hoeveel procent stond er op jullie afbeelding ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Appart, deze foto heb ik nog nooit gezien!
|
|
|||
|
|||
Ook niet bij mij, slordig zeg.
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me echt af wat die 80% is..
|
|
|||
|
|||
Soort testscherm... Een hypnosescherm van AppleAliens?
Een omgewisselde iPhone met nog een foto in van iemand? Of van jou iCloud/fotostream van jouw oude iPhone? |
|
|||
|
|||
Vanwaar heb je je iphone 5
|
|
|||
|
|||
zit het geluidsicoon ook over de echte foto of heb jij dat per ongeluk in de foto gezet? anders kon je evt. de qr code scannen
|
|
|||
|
|||
Iphone komt bij studentmobiel.nl vandaan. Geluidsicoon zit in de afbeelding.
|
|
|||
|
|||
En je bent zeker dat het een schte is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Iphone 3GS A2DP kwaliteit | emiletelkamp | Muziek, foto & video | 1 | 19-05-10 22:27 |
Kwaliteit iPhone 3g | hardstylemaster | iPhone algemeen | 3 | 12-10-09 09:56 |
Afbeelding nieuwe iPhone??? | ViktorV | Archief | 94 | 26-06-09 22:17 |
Foto: foto kwaliteit iphone | maarten1984 | Muziek, foto & video | 5 | 01-01-09 11:06 |
|
|