Aan iedereen die al een iPhone 5 heeft! ben jij tevreden over de iphone 5? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijne wordt binnen NU en 2 uurtjes bezorgd op het werk... denk dat ik dan weinig meer werk vandaag Als hij binnen is zal ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijne wordt binnen NU en 2 uurtjes bezorgd op het werk... denk dat ik dan weinig meer werk vandaag Als hij binnen is zal ik hierin gelijk wat posten.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij wordt hij ook vanmorgen bezorgd, woon in de buurt van Capelle.
Zeg maar even tegen die chauffeur dat hij/zij moet opschieten En dat wordt inderdaad weinig werken..... |
|
|||
|
|||
Ben er erg tevreden mee. Heb wel voor de witte versie gekozen omdat daar de eventuele krassen niet zo erg opvallen. Want ik ga er natuurlijk geen hoesje omheen doen, dat is zonde van het mooie design. Dat kan altijd nog als hij te veel beschadigd is...
Het grootste verschil met de iPhone 4 is de snelheid, alle apps worden echt veel sneller geopend. Verder is hij een stuk lichter, daar moet ik nog wat aan wennen , zeker in combinatie de dunnere en langere afmetingen heb ik soms het gevoel dat hij minder stabiel in mijn hand ligt. |
|
|||
|
|||
Niet om het een of ander hoor, maar is voorkomen niet beter dan genezen?
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt toch niks aan een krasvrije telefoon als je alleen maar tegen een plastic hoesje aan zit te kijken? Wat ook mee speelt is dat ik niet van plan ben hem later door te verkopen, wij hanteren thuis het doorschuifsysteem. |
|
|||
|
|||
Zo tezien niets anders dan lof over de nieuwe iphone 5
Kan niet wachten tot ik mijn zwarte i5 |
|
|||
|
|||
Ik kom van de Nokia Lumia. Scrollen gaat iets zwaarder......Geluid af en toe krakerig (zal wel update voor komen) verder zeer tevreden, vele malen sneller dan de Lumia en alles veel beter leesbaar. Toppertje die Iphone5
|
|
|||
|
|||
Ik ben echt schijterig voor krassen. Als je super voorzichtig je iPhone 5 in een pouch gebruik kan je dat toch wel voorkomen? Ik vind t zonde om zon dure telefoon al heel snel met een bekraste rand te hebben. Mijn iPhone 4 is nog helemaal als nieuw.
|
|
|||
|
|||
Ik moet helaas nog even wachten voordat ik mijn iPhone heb, al hoop ik nog steeds stiekem dat de levertijd vervroegd zal worden
Wel ben ik benieuwd naar de mensen die nu al een tijdje de iPhone in hun bezit hebben met hoe het zit met de krasgevoeligheid. Hadden jullie al snel krassen en hoe voorzichtig ben je geweest? Waar ik ook zeker benieuwd naar ben is naar de mensen die hun telefoon apart houden van sleutels en andere dingen in je broekzak. Het is namelijk voor het eerst dat ik een (doorzichtige plastic) cover overweeg voor de achterkant, maar dat is eigenlijk tegen mijn principes |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb om die van mij een slimcase zitten, een paar keer er op en eraf gedaan, maar gelukkig nog geen krasjes op de rand
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn phone al zeker 20 keer in en uit mijn case gehaald ook en nog steeds geen krasje aan de hoeken. Vroeg of laat komen er sowieso krassen op, dat is bij alle toestellen zo. Ik moet wel een flipcase rond doen aangezien ik muntstukken en dergelijke in dezelfde broekzak steek en ik steek deze ook in mijn werkbroek en das altijd een beetje stof/vuil, die flipcase beschermd het grootste deel daartegen . |
|
||||
|
||||
Ben er zeer tevreden mee! Heb de zwarte en toch een redelijke verschil tegenover de 4S. 5 jaar geleden was Apple ook met aluminium gekomen en nu doen ze het weer..
Het 4 inch scherm is toch net de scherm wat er uiteraard moest komen, vooral voor games en Safari is dat een must, ook in de Full screen optie. Het enige waar we op moeten wachten is optimalisatie voor de 5.. Zeer tevreden en ik upgrade van een 4S naar een 5. Nu durf ik geen 4S meer in handen te hebben omdat de scherm simpelweg te klein was. Gelukkig nog geen last van de krassen.. Maar ik ga ook heel voorzichtig met zo'n toestel om met body protector en al.. Je moet er wat voor overhebben..
|
|||
|
|||
Heb hem nu een aantal dagen en geen krassen erop. Ik heb een witte en gebruik een leren pouch. Vind ik erg prettig, omdat ik er dan niks omheen heb zitten als ik hem gebruik.
Vandaag bij de nieuwe Media Markt in Hoorn geweest. Daar hadden ze een zwarte iPhone 5 liggen. Zag duidelijk op de zijkanten puntjes/krasje zitten. Toen ik dat zag, was ik echt blij dat ik een witte heb gekozen Natuurlijk gaan de mensen er daar niet zo zuinig mee om, maar toch. Meteen maar even een foto'tje voor jullie gemaakt: |
|
|||
|
|||
Bedankt allen voor de reacties over de krasgevoeligheid.
Ik zou het jammer vinden als er binnen korte periode al kleine beschadigingen te zien zijn zoals op de foto hierboven. Ben bang dat ik toch eerst even kijk hoe de verschillende protectors die ik bij Dealextreme besteld heb bevallen. Mochten nog meer mensen hun ervaringen over krassen hier willen delen, dan zijn die uiteraard nog steeds van harte welkom. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hecht meer belang aan dat het interne goed werkt; bv geen hardware probleem ofzo, das iets waar ik het vliegend schijt van zou krijgen, wetende ge u phone moet binnen steken en 3-5 weken zonder zit. Dat er mss ook bij mij binnen een aantal maanden hier een beetje lak af is zal me worst wezen . Tis idd wel zo dat als je em uit de dous haalt het in orde moet zijn, akkoord. |
|
|||
|
|||
Ik was tot vandaag helemaal tevreden maar gisteren en vandaag een paar gesprekken gehad die van tijd tot tijd ook kraken... Heeft bij jou de update naar 6.0.1. geholpen? (bij mij dus niet, eerder andersom want daarvoor merkte ik er niets van) En voor anderen die hier meer van weten: kan dit evt met geknipte sim te maken hebben?
|
|
||||
|
||||
Mij valt de accuduur erg tegen (vergelijkbaar met mijn 3 jaar oude 3GS).
Scherm, uiterlijk, gewicht en snelheid zijn (vergeleken met diezelfde 3GS) echter super!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ben jij ook tevreden? | HansTis | iPhone algemeen | 27 | 12-09-08 12:09 |
Ben jij de eerste met een 3G die zich hier meldt? | Fresh | Chat en geruchten | 98 | 31-07-08 03:47 |
Hoe blij ben jij met je iPhone? | stereopanda | iPhone algemeen | 120 | 04-07-08 11:36 |
|
|