Camera probleem na update iOS 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand ook problemen met zijn camera op de iPhone 4s na update naar iOS 6. Mijn camerasluiter gaat niet meer open. Herkend iemand dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera probleem na update iOS 6
Heeft iemand ook problemen met zijn camera op de iPhone 4s na update naar iOS 6.
Mijn camerasluiter gaat niet meer open. Herkend iemand dit probleem en heeft iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je zelf al iets geprobeerd te doen? App afsluiten door 2x home te drukken, daar de app te sluiten bijv.?
|
|||
|
|||
Ja al geprobeerd.
Ook al volledige reset gedaan. Reservekopie teruggeplaatst. Nog geen resultaat. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probeer het eens zonder reservekopie terug te plaatsen en te kijken of de app dan wel werkt. Wie weet zit de bug in je reservekopie.
|
|
|||
|
|||
@ timosha. nee heeft nooit jailbreak gehad.
@ pikkelateur. Kan ik dan alleen die camera app terugplaatsen? ga ik proberen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja i know.
Je bedoeld dus resetten. En dan kijken of hij werkt? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alle tips geprobeerd. Geen resultaat! Nog meer ideeën?
|
|
|||
|
|||
Probeer eens te schudden met de iPhone. Als dit lukt zal je het toestel toch nog moeten laten herstellen of je zal een ander krijgen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth probleem na update IOS 6 | Elapha | iPhone algemeen | 5 | 12-10-12 11:37 |
Probleem met Dock na update iOS 5 | datoni | iPhone algemeen | 2 | 15-11-11 23:19 |
|
|