Foto's met iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik in een (iets)-donkere ruimte zit en ik maak een foto van dichtbij met flits dan heb ik een donkere foto. Als ik verder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's met iPhone 5
Als ik in een (iets)-donkere ruimte zit en ik maak een foto van dichtbij met flits dan heb ik een donkere foto. Als ik verder af een foto maak heb ik wel beeld.
Doe ik wat fout? Of ligt het ergens aan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook inderdaad last van
|
|
|||
|
|||
Niemand die weet hoe dit kan? Ik heb het idee dat de flits al uit gaat voordat de foto word gemaakt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is de iPhone dan toch sneller dan het licht of andersom ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad heb ik ook gemerkt ! Ik vond hem ineens ontiegelijk zwaar worden tijdens het flitsen. Immers snelle objecten zo snel als het licht hebben zwaardere massa.
Dank Timosha, nu snap ik het probleem !
|
|||
|
|||
Het probleem doet zich niet voor bij de iphone 4
Misschien dit toch even melden bij apple, zodat ze dit in de volgende update kunnen herstellen. Apple - iPhone - Feedback |
|
|||
|
|||
Dat bepaal jij zelf Als je naar de flits kijkt dan doen de fotonen (γ) zich voor als golven. Kijk je er niet naar dan doen de fotonen zich voor als massaloze deeltjes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Foto: U kunt foto's en video's maken met de camera of foto's en video's synchroniseren..... | JeffreyRobin | Muziek, foto & video | 2 | 06-01-12 19:46 |
Foto's Syncen Met iPhone!?! | EN-IS | iTunes | 10 | 15-04-09 18:15 |
Foto: Foto's met de iPhone | Nilles | Muziek, foto & video | 95 | 20-06-08 22:05 |
|
|