//

Foto's Syncen Met iPhone!?!

Foto's Syncen Met iPhone!?! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik zit met een klein probleem. Ik snap dat hele foto's op je iphone zetten gedoe niet. Ik heb begrepen dat je in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-03-08, 01:01
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Question Foto's Syncen Met iPhone!?!

Hallo mensen,

ik zit met een klein probleem. Ik snap dat hele foto's op je iphone zetten gedoe niet.

Ik heb begrepen dat je in iTunes nadat je je verbinding hebt gemaakt tussen je PC en iPhone, ga je eerst in iTunes naar je phone, en dan ga je naar de tabblad "Photo's" en daar kies je een map en klik je op sync.

Dat doe ik, maar probleem is, als ik weer in een ander folder/map een ander foto-map selecteer, wordt de eerste foto's die gesynct waren verwijderd van de iPhone!

Wat een k*t programma is dat iTunes zeg, en ik snap niet dat mensen dat gebruiken Ik gebruik het omdat het moet, anders kan ik geen fatsoenlijke verbinding maken met mijn iPhone.

Maar hetzelfde geldt ook voor muziek, ik heb nog nooit zo'n omslachtig manier meegemaakt.

Maar in ieder geval genoeg geklaagt!

Waar het mij om gaat, ik wil graag weten, is dit de juiste manier of doe ik iets verkeerds?

Bedankt!

Laatst gewijzigd door EN-IS; 15-03-08 om 01:06.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-03-08, 06:34
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

heb vermoeden dat er dan wat verkeerd loopt,simpelr kan het niet :-o
hier vind je er wat meer over
Apple - iPhone - Easy setup
__________________
at your service
  #3  
Oud 15-03-08, 18:52
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
heb vermoeden dat er dan wat verkeerd loopt,simpelr kan het niet :-o
hier vind je er wat meer over
Apple - iPhone - Easy setup
Bedankt, ik zal het eens doorlezen
  #4  
Oud 20-03-08, 15:44
glennwassenbergh glennwassenbergh is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard foto's en Iphone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Bedankt, ik zal het eens doorlezen
Het is heel simpel, zonder Itunes.
Je Iphone wordt herkend als scanner en als je het Icon aanklikt krijg je de inhoud van je IPHONE te zien en wel je foto's. Nu kun je gewoon via Windows verkenner in- en uitslepen.
Suc6
  #5  
Oud 20-03-08, 23:59
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glennwassenbergh Bekijk bericht
Het is heel simpel, zonder Itunes.
Je Iphone wordt herkend als scanner en als je het Icon aanklikt krijg je de inhoud van je IPHONE te zien en wel je foto's. Nu kun je gewoon via Windows verkenner in- en uitslepen.
Suc6
Dat gebeurt dus bij mij niet. Ik gebruik VISTA en die herkent de iPhone wel, maar als een digitale camera (dacht ik) want ik kan wel bij de foto's van de camera komen, maar niet bij de fotos die ik via iTunes heb gesynct!

Ik hoop dat je kan toelichten hoe het precies werkt, want ik wil iTunes niet gebruiken, *** progrie!

//EDIT
Ik krijg te zien AUTOPLAY van Vista. Ik ga naar 'Deze Computer' en zie staan onder 'Portable Devices' 'Apple iPhone'!
Als ik daarop klik, dan krijg ik te zien 'Internal Storage' en als ik daar op klik dan krijg ik te zien de map 'DCIM' en daar zitten de foto's van Camera Roll maar ik zie geen andere mappen en ook geen foto's !

//EDIT 2
En oh ja, ik kan ook niks plakken in die mappen en of de iphone schijf, ook geen foto's!

Laatst gewijzigd door EN-IS; 21-03-08 om 00:13.
  #6  
Oud 21-03-08, 14:33
glennwassenbergh glennwassenbergh is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard foto's en Iphone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Dat gebeurt dus bij mij niet. Ik gebruik VISTA en die herkent de iPhone wel, maar als een digitale camera (dacht ik) want ik kan wel bij de foto's van de camera komen, maar niet bij de fotos die ik via iTunes heb gesynct!

Ik hoop dat je kan toelichten hoe het precies werkt, want ik wil iTunes niet gebruiken, *** progrie!

//EDIT
Ik krijg te zien AUTOPLAY van Vista. Ik ga naar 'Deze Computer' en zie staan onder 'Portable Devices' 'Apple iPhone'!
Als ik daarop klik, dan krijg ik te zien 'Internal Storage' en als ik daar op klik dan krijg ik te zien de map 'DCIM' en daar zitten de foto's van Camera Roll maar ik zie geen andere mappen en ook geen foto's !

//EDIT 2
En oh ja, ik kan ook niks plakken in die mappen en of de iphone schijf, ook geen foto's!
Check even in het configuratiescherm of de functie scanner aanstaat, je Iphone wordt ook gezien als scanner. Als je dan weer op het hardwareicoon klikt komt ook de inhoud weer tevoorschijn en kun je verplaatsen en/of kopiëren.
Dit gaat in ieder geval op bij XP.
  #7  
Oud 21-03-08, 14:41
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glennwassenbergh Bekijk bericht
Check even in het configuratiescherm of de functie scanner aanstaat, je Iphone wordt ook gezien als scanner. Als je dan weer op het hardwareicoon klikt komt ook de inhoud weer tevoorschijn en kun je verplaatsen en/of kopiëren.
Dit gaat in ieder geval op bij XP.
Bedankt voor je reactie.

Ik zal dit eens testen wanneer ik thuis ben, zit momenteel op werk

Ik ga eerst proberen wat jij zegt en anders verwijder ik de iPhone uit me systeem en ga ik het opnieuw proberen te installeren.
  #8  
Oud 21-03-08, 19:43
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glennwassenbergh Bekijk bericht
Check even in het configuratiescherm of de functie scanner aanstaat, je Iphone wordt ook gezien als scanner. Als je dan weer op het hardwareicoon klikt komt ook de inhoud weer tevoorschijn en kun je verplaatsen en/of kopiëren.
Dit gaat in ieder geval op bij XP.
Helaas, zo werkt het niet in VISTA. Vista blijft de iPhone als een digitale camera herkennen en gaat alleen naar de DCIM map. Ik kan daar niks in plakken maar wel vanaf kopieeren.

Ik heb zelfs me iPhone verwijderd (via Device Manager) en daarna toegevoegd. Blijft hetzelfde, geen veranderingen

Iemand hier die Vista heeft, hebben jullie dat ook, hoe zit het bij jullie ? ? ?
  #9  
Oud 21-03-08, 22:23
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Helaas, zo werkt het niet in VISTA. Vista blijft de iPhone als een digitale camera herkennen en gaat alleen naar de DCIM map. Ik kan daar niks in plakken maar wel vanaf kopieeren.

Ik heb zelfs me iPhone verwijderd (via Device Manager) en daarna toegevoegd. Blijft hetzelfde, geen veranderingen

Iemand hier die Vista heeft, hebben jullie dat ook, hoe zit het bij jullie ? ? ?
Vista Ultimate hier, en idd alleen de foto's die door de iPhone zélf gemaakt zijn, zijn te kopiëren naar mijn notebook.

Vwb het kopiëren van foto's van pc naar iPhone via iTunes:
Foto's die ik op mijn iPhone heb, staan op mijn notebook allemaal in één (hoofd)map, voor 't gemak door mij 'iPhone' genoemd.
Ín die map heb ik submappen aangemaakt als Huis/Buurt/Familie/enz., en daarin de bijbehorende foto's gezet. Vervolgens in iTunes via 'Foto's/Foto's synchroniseren uit:' de map iPhone geselecteerd. Daarna kun je kiezen uit 'Alle foto's' of uit 'Geselecteerde mappen'. De door mij aangemaakte submappen verschijnen keurig in de iPhone.

Hoe nu als je nieuwe foto's wilt toevoegen zonder de oude kwijt te raken:
die nieuwe foto's (evt. in een eigen submapje) in de map iPhone zetten, iTunes starten, de map iPhone selecteren, en die helemaal of een aantal geselecteerde submappen ervan synchroniseren. De oude blijven staan, de nieuwe staan er bij.

De basis is dus het maken van een hoofdmap op je pc/notebook waarin je te selecteren foto's zet. Heb je die map een keer in iTunes geselecteerd, dan blijft die staan totdat je een andere kiest. Succes!
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #10  
Oud 21-03-08, 22:49
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

@ButcherJF,

dude, bedankt voor je reactie.

Om eerlijk te zijn ben ik daar nog onlangs achter gekomen maar ik zocht een betere/simpele manier.

Maar ik ben nu goed geinformeerd, bedankt daarvoor. Zal het vanaf nu doen wat je hebt beschreven, omdat het de enige mogelijkheid is.
  #11  
Oud 15-04-09, 18:15
Iphone89 Iphone89 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

is het ook mogelijk dat de foto's alleen in de mappen komen niet meer in de fotobib? alvast bedankt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: foto's syncen met iTunes lukt niet slenskie Muziek, foto & video 0 12-02-11 12:58
Windows: Foto's iPhone syncen henkjobse iTunes 0 27-09-10 15:37
foto's syncen barttje Archief 2 01-01-10 23:43
foto's syncen zonder de programma's syncen. Tieme iTunes 5 03-12-08 15:40
Problemen met foto's Syncen Dylan Unlock [archief] 2 26-11-07 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.