Ipod wordt niet gevonden door iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn Ipod Touch (1G) wordt niet meer gevonden door mijn iTunes. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, andere USB poort, Allerlei reset mogelijkheden maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod wordt niet gevonden door iTunes
Hallo,
Mijn Ipod Touch (1G) wordt niet meer gevonden door mijn iTunes. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, andere USB poort, Allerlei reset mogelijkheden maar hij blijft terugkomen naar dat ene Boot-logo. Ik heb er even een filmpje van gemaakt voor de duidelijkheid. YouTube - iTunes can't find Ipod Touch (1G) Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch Dfu mode wordt niet gevonden | psvpas | iPhone algemeen | 5 | 09-05-11 23:11 |
Ipod touch wordt niet herkend in Itunes | ronie88 | iTunes | 1 | 30-08-10 11:18 |
Windows: iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden) | Bunny | iTunes | 1 | 13-06-09 19:21 |
Muziek: Muziek wordt niet meer gevonden | bazman | Muziek, foto & video | 5 | 25-08-08 10:31 |
|
|