Aankopen via itunes op iphone blijven staan na gedownload te hebben met pc discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, zoals het onderwerp al aangeeft, heb ik onlangs een album aangeschaft via intunes op de iPhone. Dit ging niet zo soepel, en de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aankopen via itunes op iphone blijven staan na gedownload te hebben met pc
Hallo,
zoals het onderwerp al aangeeft, heb ik onlangs een album aangeschaft via intunes op de iPhone. Dit ging niet zo soepel, en de iPhone gaf aan om deze aan te sluiten op itunes van de PC. Dus dat heb ik gedaan, heb de nummers via de pc gedownload en op mn phone gezet. Nu blijven deze nummers echter nog wel staan 'wachten' in downloads van itunes op de iPhone. Hoe krijg ik ervoor zorgen dat de iPhone ophoudt met deze proberen te downloaden? heb namelijk het idee dat mn iPhone er niet veel sneller op wordt, en hij vraagt me ook om de zoveel tijd om mn iTunes wachtwoord, wat ook irritant is. ben benieuwd, met vriendelijke groet, Chris Derksen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blijven Cydia aankopen bewaard na een firmware update? | geertgroen | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-05-10 13:59 |
Apps gedownload en komen niet op de iphone te staan | sandra1969 | iPhone Apps | 11 | 08-03-10 00:02 |
Windows: Podcasts via iTunes gedownload hebben geen index | Sleurhutje | iTunes | 0 | 23-12-09 13:21 |
Verwijderde mails blijven staan | nonkelmike | Archief | 1 | 07-07-09 19:15 |
Meldingen blijven staan | Don_Fer | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-06-09 18:21 |
|
|