//

Aankopen via itunes op iphone blijven staan na gedownload te hebben met pc

Aankopen via itunes op iphone blijven staan na gedownload te hebben met pc discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, zoals het onderwerp al aangeeft, heb ik onlangs een album aangeschaft via intunes op de iPhone. Dit ging niet zo soepel, en de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-09, 18:59
derks derks is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard Aankopen via itunes op iphone blijven staan na gedownload te hebben met pc

Hallo,
zoals het onderwerp al aangeeft, heb ik onlangs een album aangeschaft via intunes op de iPhone. Dit ging niet zo soepel, en de iPhone gaf aan om deze aan te sluiten op itunes van de PC. Dus dat heb ik gedaan, heb de nummers via de pc gedownload en op mn phone gezet. Nu blijven deze nummers echter nog wel staan 'wachten' in downloads van itunes op de iPhone. Hoe krijg ik ervoor zorgen dat de iPhone ophoudt met deze proberen te downloaden? heb namelijk het idee dat mn iPhone er niet veel sneller op wordt, en hij vraagt me ook om de zoveel tijd om mn iTunes wachtwoord, wat ook irritant is.
ben benieuwd,
met vriendelijke groet,
Chris Derksen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Blijven Cydia aankopen bewaard na een firmware update? geertgroen Jailbreak apps en thema's 6 04-05-10 13:59
Apps gedownload en komen niet op de iphone te staan sandra1969 iPhone Apps 11 08-03-10 00:02
Windows: Podcasts via iTunes gedownload hebben geen index Sleurhutje iTunes 0 23-12-09 13:21
Verwijderde mails blijven staan nonkelmike Archief 1 07-07-09 19:15
Meldingen blijven staan Don_Fer Jailbreak apps en thema's 0 26-06-09 18:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:08.