Podcasts via iTunes gedownload hebben geen index discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een podcast download via iTunes en deze op mijn iPhone 3G of iPod Nano 3G zet, dan is de podcast één groot geheel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Podcasts via iTunes gedownload hebben geen index
Als ik een podcast download via iTunes en deze op mijn iPhone 3G of iPod Nano 3G zet, dan is de podcast één groot geheel geworden zonder track index. Als ik de podcast direct download via mijn iPhone dan heb ik ineens wel weer een track index.
Iemand anders hier ook last van? iTunes al opnieuw geïnstalleerd, podcasts opnieuw binnen gehaald. Allemaal zonder verbetering. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes synchroniseert geen muziek, podcasts etc. met iPhone | mav | iTunes | 1 | 27-05-10 18:53 |
The Appstore: welke applicatie hebben jullie al gedownload? | apoZ | iPhone Apps | 85 | 29-11-09 19:55 |
Windows: Aankopen via itunes op iphone blijven staan na gedownload te hebben met pc | derks | iTunes | 0 | 15-04-09 18:59 |
Windows: Podcasts in iTunes niet te downloaden | zwink | iTunes | 3 | 10-09-08 22:00 |
|
|