Probleem en paniek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb me iphone 4s vandaag jailbreak gedaan en ben van alles aan het doen is met een cydia tweak blijfen hangen en staat nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem en paniek
ik heb me iphone 4s vandaag jailbreak gedaan en ben van alles aan het doen is met een cydia tweak blijfen hangen en staat nu al zeker 10 min in die stand van opstarten dat je dat apple icoontje ziet maar die beweegt of doet helemaal niks staat vast astublieft iemand helppp
ik had een youtube filmpje gezien dat je een reset kon doen met lock knopje en home knop maar dat werkt niet??????????????????? alvast bedankt patrick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je gejailbreakt met redsnow of absinth of met iets anders? Welke versie?
Leg ook eens uit wat je allemaal gedaan hebt. |
|
|||
|
|||
Probeer hem in dfu te zetten en hem te herstellen in itunes, zal wel direct geupdate worden naar ios 6!
|
|
|||
|
|||
ja inderdaad dat is gelukt warbird heb nu het probleem dat ik hem niet in 5.1.1 krijg
|
|
|||
|
|||
Je zou kunnen proberen ios 5.1.1 te downloaden via » felixbruns.de.
bij herstellen shift ingedrukt houden en zoeken naar deze ios, |
|
||||
|
||||
Dat werkt niet op een 4S.
Je kunt alleen iOS6 installeren.
|
|||
|
|||
meen je dat nou dus is voorlopig geen manier voor unthetered jailbreak voor ios 6
|
|
|||
|
|||
Nee dat zeker niet.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Paniek | huisvrouwtje | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-07-12 13:01 |
*paniek* heletijd opnieuw aan.. | Congierge | iPhone algemeen | 6 | 17-06-12 20:34 |
iPhone: Paniek - jailbreak iphone 3GS 3.1 | belgiumiphone | Jailbreak | 16 | 14-10-09 14:56 |
Iphone crasht paniek heerst! | Dreissen | iPhone algemeen | 11 | 08-09-09 12:56 |
Paniek!, zeer tijdelijk draadje | FWWillem | Archief | 7 | 22-12-07 22:46 |
|
|