Iphone reservekopie werkt niet: onvoldoende ruimte discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een reservekopie van mijn iphone 4 gemaakt en wil deze op mijn iphone 5 plaatsen. nu geeft hij de fout aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone reservekopie werkt niet: onvoldoende ruimte
Hallo allemaal,
Ik heb een reservekopie van mijn iphone 4 gemaakt en wil deze op mijn iphone 5 plaatsen. nu geeft hij de fout aan dat er onvoldoende ruimte beschikbaar is op mijn iphone 5 (16 GB) terwijl er maar voor 10 GB op mijn iphone 4 gebruikt werd. Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
waarschijnlijk zijn er nog oude backups opgeslagen die je dan even eerst zou moeten verwijderen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Te weinig ruimte voor reservekopie iPad | basvanoort | iPad algemeen | 6 | 05-03-12 19:51 |
Windows: reservekopie werkt niet | bunqueejump | iTunes | 0 | 04-01-12 23:25 |
iPhone updaten > reservekopie werkt niet | Bubbly | iTunes | 18 | 30-12-11 13:55 |
Windows: Onvoldoende ruimte op iPhone na updaten naar iTunes 9.0.1.8 | Vinzzz | iTunes | 0 | 25-09-09 19:18 |
Foto: Foto maken..melding onvoldoende vrije ruimte | damlodge | Muziek, foto & video | 3 | 15-09-08 19:10 |
|
|