//

Foto maken..melding onvoldoende vrije ruimte

Foto maken..melding onvoldoende vrije ruimte discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben Ruud en net de trotse bezitter van een I phone...met Nl 1.1.4 framware...toch enkel kleine bugjes..Wie helpt me. ALs ik een foto ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-08, 16:23
damlodge damlodge is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard Foto maken..melding onvoldoende vrije ruimte

Hallo,
ik ben Ruud en net de trotse bezitter van een I phone...met Nl 1.1.4 framware...toch enkel kleine bugjes..Wie helpt me.
ALs ik een foto wil maken, geeft hij de melding dat "er onvoldoende vrije ruimte is. Verwijder enkel bestaande foto's" Er is echter geheugen voldoende beschikbaar. Ook na reset geeft hij weer die melding??? Wie kan me helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-05-08, 20:01
Neosto Neosto is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Almere
Berichten: 54
Standaard

Hoi ruud,

nog steeds het probleem? Ik had het ook na een reparatie van mijn phone. Snapte er niks van, had ook voldoende ruimte er stond nog geen foto op. Heb toen me phone helemaal uitgezet en daarna weer aan en probleem was weg! Geen idee waardoor het kwam. Beetje vreemd maar wel een lekker toestel!!!
  #3  
Oud 19-05-08, 19:35
damlodge damlodge is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Hoi,

probleem is inderdaad opgelost door toestel uit/aan te zetten! Nogmaals vreemd!
  #4  
Oud 15-09-08, 19:10
dirkkes dirkkes is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ook hetzelfde probleem. ik heb al een upgrade gedaan naar 2.1 maar niiets helpt.Een ander foto programma werkt ook niet . Als ik via de gewone camera een foto wil maken komt er op "Er is onvoldoende ruimte vrij om meer foto's te maken .Verwijder enkele bestaande foto's."
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes 10 toont vrije ruimte niet meer goed albertvanderiet iTunes 2 09-05-11 22:23
Probleem met vrije ruimte iPhone 4 MikMakMan iPhone algemeen 1 18-08-10 12:28
iPhone (vrije ruimte) S¡mon Chat en geruchten 52 19-01-10 20:48
Windows: Onvoldoende ruimte op iPhone na updaten naar iTunes 9.0.1.8 Vinzzz iTunes 0 25-09-09 19:18
Software: iPhone vrije ruimte & navigatie wvy iPhone Navigatie 1 30-08-09 18:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:56.