iTunes 10 toont vrije ruimte niet meer goed discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds iTunes 10 problemen met het correct weergeven van de vrije ruimte in iTunes. De ingenomen GB's voor Muziek is na de ene ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes 10 toont vrije ruimte niet meer goed
Ik heb sinds iTunes 10 problemen met het correct weergeven van de vrije ruimte in iTunes.
De ingenomen GB's voor Muziek is na de ene sync 11,8 GB, en bij een volgende sync 14,7 GB. En springt dan bij een volgende weer terug naar 11,8 etc. Dit lijkt de oorzaak: Apple - Support - Discussions - iTunes 10 - incorrect ipod/iphone free ... Lijkt dus een bug in iTunes 10 te zijn, lees ook: Apple - Support - Discussions - iTunes 10 displays incorrect free space ... of Apple - Support - Discussions - Amount of free space not consistent on ... Wie heeft er nog meer last van? En al iets gelezen over een aanstaande bugfix?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit word bij de volgende update van iTunes netjes opgelost neem ik aan. Aangezien het probleem bekend is bij Apple.
|
|
|||
|
|||
We zijn inmiddels een paar updates van iTunes verder, maar dit probleem blijft......
Laatst gewijzigd door albertvanderiet; 09-05-11 om 22:28. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met vrije ruimte iPhone 4 | MikMakMan | iPhone algemeen | 1 | 18-08-10 12:28 |
iPhone (vrije ruimte) | S¡mon | Chat en geruchten | 52 | 19-01-10 20:48 |
Software: iPhone vrije ruimte & navigatie | wvy | iPhone Navigatie | 1 | 30-08-09 18:26 |
Foto: Foto maken..melding onvoldoende vrije ruimte | damlodge | Muziek, foto & video | 3 | 15-09-08 19:10 |
|
|