Speaker probleem discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn speakers. Het probleem is het volgende: ze doen het niet met muziek afspelen, toetstoon, enz.. maar hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Speaker probleem
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn speakers. Het probleem is het volgende: ze doen het niet met muziek afspelen, toetstoon, enz.. maar hij doet het alleen met oordopjes en met een ringtone afspelen. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik geloof dat je een paar keer je oortjes in je iphone moet doen en er weer uit moet halen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb net een restore erop zitten en heb nog steeds hetzelfde probleem. Iemand een andere oplossing?
|
|
|||
|
|||
Ik word er echt gek van. Op mijn dock doen de speakers het wel normaal, maar zodra ik mijn iPhone eraf haal krijg ik de melding: Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone, wilt u uw iPhone in vliegtuigmodus zetten? Als ik deze melding heb gehad doen mijn speakers het weer niet. Kan echt niemand helpen?
|
|
|||
|
|||
Het probleem is eindelijk opgelost. Hier kan een slotje op.
|
|
||||
|
||||
Misschien, voordat de boel op slot gaat, even vertellen hoe je het hebt opgelost? Heeft een ander er ook wat aan.
|
|||
|
|||
Tuurlijk wil ik dat wel even vertellen
Dit is wat ik heb gedaan: 1. Ik pakt een wattestaafje en deed er wat alcohol op. 2. Ging hiermee mijn usb connector van mijn iPhone schoonmaken. Na dit had ik geen problemen meer. |
|
||||
|
||||
Mooizo, hopelijk zijn anderen hier ook nog wat mee, wie weet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook wel eens gehad.
meestal gaat het na een reboot weer terug naar normaal. Raar dat dit bij jou niet gebeurd. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem 2 keer gereboot, maar bleef het probleem houden. Waarschijnlijk is er water in de connectoren gekomen tijdens het aanbrengen van mijn Invisible Shield.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met speaker | michaelmjans | iPhone algemeen | 46 | 28-08-11 15:41 |
Iphone4 speaker probleem | pong38 | iPhone algemeen | 0 | 01-05-11 02:10 |
Iphone 3g 16gig probleem bel speaker. | timarea51 | iPhone algemeen | 10 | 17-03-10 23:43 |
[probleem]Geluid van speaker met bellen. (handsfree modus) | Groovejunk | iPhone algemeen | 5 | 03-03-09 12:53 |
iPhone Speaker functie ook door Speaker? | superzemie | iPhone algemeen | 6 | 20-02-08 12:34 |
|
|