Iphone4 speaker probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 2 dagen een iphone4 als vervanger voor m'n 3GS en sinds vandaag heb ik problemen met de speaker(s). Het geluid over de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone4 speaker probleem
Ik heb sinds 2 dagen een iphone4 als vervanger voor m'n 3GS en sinds vandaag heb ik problemen met de speaker(s).
Het geluid over de speakers valt zo nu en dan compleet weg. Een tikkie eigenaardig maar als ik rechts beneden op het scherm druk dan komt het weer terug, soms op normaal niveau, soms ook wat zachter. Het verschijnsel heeft zich over de dag eigenlijk alleen maar verergerd. Het heeft geen invloed op het geluid over de koptelefoon. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met speaker | michaelmjans | iPhone algemeen | 46 | 28-08-11 15:41 |
Windows: Itunes + Iphone4 probleem | martijnvdpluym | iTunes | 1 | 14-03-11 10:58 |
Iphone 3g 16gig probleem bel speaker. | timarea51 | iPhone algemeen | 10 | 17-03-10 23:43 |
[probleem]Geluid van speaker met bellen. (handsfree modus) | Groovejunk | iPhone algemeen | 5 | 03-03-09 12:53 |
Muziek: Speaker probleem | PkertNL | Muziek, foto & video | 11 | 14-09-08 18:25 |
|
|