iPhone 5 en itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen. Ik heb vanmiddag mijn iphone 5 64 gb ontvangen. Als ik deze nu aansluit op mijn computer en itunes opstart die ik gebruikte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 en itunes
Beste mensen.
Ik heb vanmiddag mijn iphone 5 64 gb ontvangen. Als ik deze nu aansluit op mijn computer en itunes opstart die ik gebruikte voor mijn oude iphone 4,wordt dan automatisch alles op de nieuwe overgezet of moet ik deze op een of ander manier eerst aanmelden ? Allemaal een fijn weekend. Oscar |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het goed is zegt itunes iphone als nieuw of reservekopie terug zetten
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Maak eerst een backup van je vorige Iphone. Dit doe je door hem gewoon in te pluggen en Itunes aan te zetten, even syncen en klaar is kees... Dan plug je je nieuwe Iphone in en laat deze opnieuw syncen.... Et voilla, Nieuwe Iphone 5 met al je contacten en apps etc.... Have fun |
|
|||
|
|||
ga het proberen !!
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Koppelen iTunes met iPhone: iTunes loopt vast | jessia | iTunes | 3 | 12-04-12 12:39 |
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac | RVaarkamp | iTunes | 3 | 24-10-10 21:35 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
Windows: ITunes - Iphone (3g) - Itunes | Peterjh | iTunes | 0 | 28-10-08 22:17 |
|
|