Filmrol discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, als ik op mijn iphone4 foto's open dan is de bovenste optie de filmrol. Alleen kan ik die niet selecteren omdat daar een grijze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmrol
Hallo, als ik op mijn iphone4 foto's open dan is de bovenste optie de filmrol. Alleen kan ik die niet selecteren omdat daar een grijze balk staat met Albums. Hoe kan ik de filmrol selecteren?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je een screenshot maken want is niet echt duidelijk wat het probleem is?
|
|
|||
|
|||
een screenshot weet ik niet te maken. Maar ik heb met een klein foto-toestelletje 2 foto's gemaakt. op de 1e foto zie je de filmrol optie verscholen achter het Album. Op de 2e foto scroll ik naar beneden zodat de filmrol zichtbaar wordt. Alleen kan ik dan geen foto's uit de filmrol selecteren. Ik hoop dat het nu duidelijk is.......
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2012 om 18:49 ---------- http://forum.iculture.nl/f22/media/f...ereikbaar.html http://forum.iculture.nl/f22/media/f...p-filmrol.html Deze al gelezen en geprobeerd? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
RWK, je bent een gigant.... Probleem is inderdaad opgelost. Dank...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik had gezocht op het forum maar kon er niets over vinden. Misschien had ik de verkeerde trefwoorden opgegeven. Maar nogmaals bedankt.
|
|
|||
|
|||
App sluiten via 2x home knop zou ook voldoende moeten zijn. Was bij mij wel tenminste.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reclame in filmrol | iredydo | Jailbreak apps en thema's | 7 | 29-07-12 22:56 |
Filmrol. | adriaantjes | iPad algemeen | 6 | 22-12-11 13:21 |
Foto in filmrol | paul45 | Muziek, foto & video | 0 | 10-12-11 16:04 |
Filmrol iPhone | Guest-20200914115422 | iPhone algemeen | 6 | 18-09-11 10:39 |
Filmrol bug | Gillez | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 20:17 |
|
|