geen infobalkje meer bij mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een iphone 4s van het werk en een gewone 4 maar nu heb ik bij de 4 s geen balkje meer onderin staan waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen infobalkje meer bij mail
heb een iphone 4s van het werk en een gewone 4 maar nu heb ik bij de 4 s geen balkje meer onderin staan waar ik het mailtje kan doorsturen of verwijderen. kan iemand mij vertellen wat er verkeerd is het gaat dan om de blauwe balk onderin met prullebak en de andere icoontjes
http://www.google.nl/imgres?hl=en&bi...80&tx=84&ty=77 Laatst gewijzigd door marco karel; 07-10-12 om 22:28. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien is er van je werk uit en beveiliging op gezet, ik veronderstel dat deze ook dient om enkel te mailen over dingen die het werk aan gaan.
|
|
|||
|
|||
dat is niet het geval want mijn andere collegas die hebben er geen probleem mee vandaar dat ik het nu op het forum heb geplaatst
|
|
|||
|
|||
Sluit de email app Dubbel klik de home knop Blijf drukken op de email app tot deze een rood bolletje krijgt en klik de email app weg. Zet de iPhone uit en weer aan Succes
Ps dit is een app uit het geheugen halen |
|
||||
|
||||
Of als dat niet help, doe dan een reset.
(De uit/aan + de home knop tegelijk indrukken, net zo lang tot je het witte appletje ziet verschijnen.) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen cijfer bij mail-icoon bij IOS 5 | friesbertie | iPhone algemeen | 0 | 19-10-11 13:36 |
Geen mail inhoud meer | ravaoo | iPhone algemeen | 3 | 15-11-10 18:46 |
geen mail bij instellingen | StruikFCT | iPhone algemeen | 6 | 24-07-10 13:52 |
Geen iTunes mail receipt bij gratis apps | Karnemelk | iPhone Apps | 1 | 09-06-10 22:43 |
geen toetsenbord bij nieuwe mail | bvandalsum | Archief | 3 | 23-11-09 19:57 |
|
|