Geen mail inhoud meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie in de mail de inhoud van berichten niet meer. In de lijst zie ik nog wel een stukje van de inhoud. Klik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen mail inhoud meer
Ik zie in de mail de inhoud van berichten niet meer. In de lijst zie ik nog wel een stukje van de inhoud. Klik het mailtje open dan is er geen bericht maar alleen de header (afzender en onderwerp)
is dit ergens een instelling? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je dat probleem ook als je via Wi-Fi verbonden bent? Ik had het vroeger weleens via GPRS, dan was het mailtje te groot en laadde ie hem niet volledig.
Als je in het desbetreffende mailtje helemaal naar onderen scrollt staat er dan ook niet iets van "dit bericht is gedeeltelijk gedownload" of "dit bericht is gedownload als platte tekst"? |
|
|||
|
|||
iphone herstellen via itunes, had het probleem ook, is hierdoor
opgelost. Weet ook niet hoe het kwam. |
|
|||
|
|||
Heb mail afgesloten (in de multi taak) en opnieuw gestart. Nu zie ik alles weer.
Moet zeggen dit ik het een Microsoft oplossing vind. Ben ik niet gewend van Apple! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud" | mikeivens | iPhone algemeen | 22 | 17-01-14 12:08 |
Inhoud e-mail niet zichtbaar | evie0202 | iPhone algemeen | 5 | 25-11-10 22:32 |
Krijg geen inhoud meer van m'n mails | ddv4apple | iPhone algemeen | 0 | 04-09-10 10:58 |
Mail met calender inhoud | neoghost | iPhone algemeen | 0 | 27-05-10 10:07 |
HELP!! Kan geen Mail meer ontvangen! | ASNNetworks | Unlock [archief] | 2 | 21-04-08 14:30 |
|
|