Mail met calender inhoud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een zeer irritant probleem met mijn mail. Mijn collega heeft een emailadres van het bedrijf waarin hij calender/afspraak uitnodigingen kan ontvangen. Dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail met calender inhoud
Hallo,
Ik heb een zeer irritant probleem met mijn mail. Mijn collega heeft een emailadres van het bedrijf waarin hij calender/afspraak uitnodigingen kan ontvangen. Dus ik nodig hem via mijn google account uit voor een afspraak en hij accepteert deze. Vervolgens krijg ik een automatisch bevestigingsmailtje van hem, maar ik blijf dat mailtje maar krijgen, super irritant. Als ik hem heb verwijderd in de mail app (ook al in gmail zelf) blijf ik het mailtje krijgen. Als ik hem wil verwijderen in de mail app crashed hij ook. De mail app blijft crashen omdat hij dat acceptatie mailtje maar half binnen haalt lijkt het. Kortom, ik kom mijn mail app niet meer in en krijg dat accepteermailtje niet weg. Iemand een oplossing? Joost
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud" | mikeivens | iPhone algemeen | 22 | 17-01-14 12:08 |
Agenda sync met google calender | LaurentBE | iTunes | 14 | 07-03-12 11:34 |
Inhoud e-mail niet zichtbaar | evie0202 | iPhone algemeen | 5 | 25-11-10 22:32 |
Geen mail inhoud meer | ravaoo | iPhone algemeen | 3 | 15-11-10 18:46 |
outlook calender & contacts syncen wel, maar mail niet! | Doutzs | iPhone algemeen | 2 | 24-02-10 11:12 |
|
|