Help! Nieuwe iphone, maar contacten weg in itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb jullie hulp nodig! Ik heb vandaag nieuwe iphone 4s gekregen, oude 3 gister gestolen. Daarvan had ik backup in itunes, dacht ik. Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help! Nieuwe iphone, maar contacten weg in itunes
Ik heb jullie hulp nodig!
Ik heb vandaag nieuwe iphone 4s gekregen, oude 3 gister gestolen. Daarvan had ik backup in itunes, dacht ik. Mijn computer laatst door systeembeheer onder handen genomen, had opeens geen itunes meer. Itunes opnieuw gedownload, maar kan die map met contacten niet meer vinden. Waar kan 'ie zijn? Veeeeeeel dank! Merel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je die oude iPhone met Outlook gesynchroniseerd hebt dan staan de contacten in Outlook. Heb je de contacten niet gesynchroniseerd met Outlook dan staan de contacten in de iTunes backup. En die staat in: \Users\(username)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\ |
|
|||
|
|||
Thx timosha voor je antwoord
Ik heb niet gesyncd in outlook, wel in itunes. Is die link alleen als je mac hebt? Of ook normale pc? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geloof dat ik nog xp heb.... Pad lukt niet: (
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je wel. Hij kan 'm niet vinden... Kan het dat die weg is doordat systeembeheer itunes eraf had gegooid?
|
|
|||
|
|||
Door gewoon iTunes te verwijderen worden de backups niet verwijderd. Als die systeembeheerder speciale tools gebruikt zoals bv. Revo Uninstaller dan kan het zijn dat de backups ook verwijderd werden.
|
|
|||
|
|||
Hmmmm...veel dank. Ik ga het navragen!!!
|
Labels |
contacten backup, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet | mostah | Muziek, foto & video | 3 | 19-07-12 23:24 |
iPhone 4 update Ios5: contacten weg | Boudie5 | iPhone algemeen | 3 | 22-05-12 12:29 |
alle contacten op mijn iphone 4 zijn weg | vierelfjes | iPhone algemeen | 15 | 06-02-12 17:31 |
|
|