oude pc kapot, hoe iphone-gegevens behouden en toch synchroniseren met nieuwe pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een nieuwe laptop gekocht omdat mijn oude laptop gecrasht en kapot is. Ik heb de nieuwste iTunes geïnstaleerd. Nu is het echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oude pc kapot, hoe iphone-gegevens behouden en toch synchroniseren met nieuwe pc
Ik heb net een nieuwe laptop gekocht omdat mijn oude laptop gecrasht en kapot is. Ik heb de nieuwste iTunes geïnstaleerd. Nu is het echter zo dat op mijn nieuwe laptop niet mijn apps, muziek en foto's staan omdat deze alleen op mijn iPhone en oude laptop staan. Nu zoek ik dus een mogelijkheid om de bestanden van mijn iPhone te synchroniseren naar mijn iTunes. Als ik de bibliotheek van iTunes zou synchroniseren naar mijn iPhone ben ik mijn muziek en apps kwijt, omdat die bibliotheek nog helemaal leeg is.
Ik heb meerdere forums en onderwerpen gelezen, maar de oplossing is er nog steeds niet. Wie kan mij verder helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kun je de oude hardeschijf, uit de oude laptop. Niet in de nieuwe stoppen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als er nog leven in de HDD van oude computer zit zou je wel deze in een externe USB-behuizing kunnen stoppen en dan de volledige iTunes bibliotheek kopiëren. |
|
|||
|
|||
@Timosha, ik heb zelf 2 slots in mijn laptop. Heb er een oude HDD van 300GB bij gestopt. Ik denk dat de Topic Starter dat ook kan doen. Dus niet de nieuwe HDD eruit halen en de oude erin doen. Gewoon in het 2de slot stoppen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit zou moeten lukken Aankopen overzetten van iPhone naar computer - iPhoneclub.nl denk ik
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Nieuwe iPhone synchroniseren met oude JB iphone zonder sporen van JB? | imichaelv | Jailbreak | 2 | 18-10-11 00:46 |
IPhone 3GS kapot, hoe zit het met gegevens | Stewie19 | iPhone algemeen | 4 | 07-10-11 14:05 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Hoe iPhone synchroniseren met nieuwe iTunes | HBosss | iTunes | 8 | 11-01-09 19:54 |
|
|