Proximity sensor iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb een vraagje. Weet niet of andere mensen hier ook last van hebben. Heb sinds vrijdag de iPhone 5 maar de proximity sensor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Proximity sensor iPhone 5
Hi,
Ik heb een vraagje. Weet niet of andere mensen hier ook last van hebben. Heb sinds vrijdag de iPhone 5 maar de proximity sensor lijkt niet te werken, als ik bel en doe de iPhone aan mijn oor wordt het scherm zoals gewoonlijk zwart, maar zodra ik hem van mijn oor afhaal blijft het scherm zwart en kan ik dus (als het nodig is geen gebruik maken van de nummertoetsen indien ik een keuze menu heb o.i.d.) en kan alleen ophangen door op de aan- uitknop te drukken.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die last heeft van dit probleem???
Hmm, ben ik blijkbaar de enige, lekker dan |
|
|||
|
|||
Op dit topic kan een slotje.
Schijnbaar heb ik ooit iets ingesteld op mn iPhone 4 waardoor de proximity sensor niet meer naar behoren werkte, vervolgens op mn 4S en 5 de reservekopie van de 4 teruggezet dus werden alle instellingen e.d. overgenomen. Een keer alle instellingen van de iPhones hersteld (herstel alle instellingen in het menu algemeen) en het was verholpen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Proximity Sensor iPhone 4 | AmpSource | iPhone algemeen | 64 | 30-11-10 17:49 |
Proximity-Sensor problemen? | sennalonso | iPhone algemeen | 6 | 25-08-10 20:19 |
Proximity Sensor | Arammm | iPhone algemeen | 0 | 16-05-10 21:48 |
oorspeaker/proximity sensor kapot? | Patrick89 | iPhone algemeen | 11 | 24-03-09 11:55 |
|
|