Kan Iphone 3GS na upgrade 6.0.1niet meer activeren ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik de Iphone 3GS van mijn vrouw heb geupdate kan ik deze niet meer activeren? Weet iemand een oplossing? Krijg de melding dat: de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan Iphone 3GS na upgrade 6.0.1niet meer activeren ?
Nadat ik de Iphone 3GS van mijn vrouw heb geupdate kan ik deze niet meer activeren? Weet iemand een oplossing?
Krijg de melding dat: de activersingsserver niet beschikbaar is, probeer het later nog eens..... Maar dit lukt niet. Tips are welkom! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus precies hetzelfde probleem.
Kan alleen de laatste stap niet maken en dan is het activeren, hij ziet de sim kaart niet geloof ik. Terwijl die het toch echt doet in een andere telefoon. Er blijf constant zoeken of geen service linksboven staan.. Om gek van te worden!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS kan niet activeren | Fee93 | iPhone algemeen | 1 | 01-10-12 10:17 |
iPhone: Hoe een upgrade naar 5.1.1 van een 3Gs mogelijk zonder activeren | ptje | Jailbreak | 4 | 06-08-12 22:00 |
iPhone 3GS: Hoe kan mijn iphone 3gs activeren via itunes | kaanco | Unlock | 1 | 02-12-10 14:18 |
Niet meer activeren na upgrade 1.1.1 | PooH! | Archief | 0 | 19-11-07 16:24 |
|
|