Mail start niet op na Herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na mijn Herstel werkt alles weer super! Alleen mijn mail start even op en sluit dan zelf. Oude instellingen geprobeert weg te gooien maar lukte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Na mijn Herstel werkt alles weer super! Alleen mijn mail start even op en sluit dan zelf. Oude instellingen geprobeert weg te gooien maar lukte ook niet. ( blijft ie onthouden).
Weet iemand mischien welke instelling fout staat? Alvast bedankt, Bastiaan |
|
|
![]() |
|
![]() voeg de source ifoneguide[dot]nl[slash]exp toe en daar staat een mail fix voor jouwn probleem
![]()
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iPhone 3GS] Start niet meer op, na herstel (endless reboot ..) | CRXDelSol | iPhone algemeen | 6 | 19-01-11 15:16 |
iPhone 3GS: start niet meer op na herstel via itunes... | ant1990 | Unlock | 0 | 18-01-11 10:39 |
Automatisch verbinding maken bij start Safari of Mail | Vince00 | iPhone algemeen | 2 | 14-01-11 10:34 |
Mail start verkeerd op | xvdh | iPhone algemeen | 1 | 19-07-10 11:49 |
Mail app start niet meer op na brick repair | kohrmanm | iPhone Apps | 1 | 03-05-08 08:43 |
|
|