//

Mail start verkeerd op

Mail start verkeerd op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraag: Ik heb drie postbussen onder mail geinstalleerd: Gmail, Mobileme en een voor mijn werk. Bij de standaard instellingen heb ik Mobileme als standaard account ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-07-10, 12:40
xvdh xvdh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Question Mail start verkeerd op

Vraag:

Ik heb drie postbussen onder mail geinstalleerd: Gmail, Mobileme en een voor mijn werk. Bij de standaard instellingen heb ik Mobileme als standaard account staan.

Bi het openen van Mail kom ik echter standaard steeds in de inbox van Gmail. Soms kom ik in het hoofdscherm terecht (Postbussen) maar meestal direct in de inbox van Gmail.

Heeft iemand een idee hoe dat komt? Het is irritant omdat je dan steeds eerst moet terug bladeren naar het hoofdscherm (Postbussen) om te zien bij welke mail er post is ingekomen.

Het lijkt wel een bug te zijn.

Hartelijk dank voor eventuele reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-10, 12:49
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Hij onthoud toch wat je als laatst open had bij afsluiten. Heb je dan niet gewoon Gmail als laatst gebruikt.
Reageren

Labels
mail checken



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Automatisch verbinding maken bij start Safari of Mail Vince00 iPhone algemeen 2 14-01-11 11:34
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 17:06
Mail start niet op na Herstel Bbastiaan iPhone algemeen 1 10-05-08 22:44
Mail app start niet meer op na brick repair kohrmanm iPhone Apps 1 03-05-08 09:43
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? meurkens iPhone algemeen 6 17-03-08 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.