Mail start verkeerd op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraag: Ik heb drie postbussen onder mail geinstalleerd: Gmail, Mobileme en een voor mijn werk. Bij de standaard instellingen heb ik Mobileme als standaard account ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail start verkeerd op
Vraag:
Ik heb drie postbussen onder mail geinstalleerd: Gmail, Mobileme en een voor mijn werk. Bij de standaard instellingen heb ik Mobileme als standaard account staan. Bi het openen van Mail kom ik echter standaard steeds in de inbox van Gmail. Soms kom ik in het hoofdscherm terecht (Postbussen) maar meestal direct in de inbox van Gmail. Heeft iemand een idee hoe dat komt? Het is irritant omdat je dan steeds eerst moet terug bladeren naar het hoofdscherm (Postbussen) om te zien bij welke mail er post is ingekomen. Het lijkt wel een bug te zijn. Hartelijk dank voor eventuele reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hij onthoud toch wat je als laatst open had bij afsluiten. Heb je dan niet gewoon Gmail als laatst gebruikt.
|
Labels |
mail checken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch verbinding maken bij start Safari of Mail | Vince00 | iPhone algemeen | 2 | 14-01-11 11:34 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Mail start niet op na Herstel | Bbastiaan | iPhone algemeen | 1 | 10-05-08 22:44 |
Mail app start niet meer op na brick repair | kohrmanm | iPhone Apps | 1 | 03-05-08 09:43 |
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? | meurkens | iPhone algemeen | 6 | 17-03-08 22:50 |
|
|