iphone 4s ios 6 batterij problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mede forum leden, zit al heletijd te *****n met ios6 op me iphone 4s me batterij loopt zo snel leeg houd niet eens 7 uurtjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s ios 6 batterij problemen
mede forum leden, zit al heletijd te *****n met ios6 op me iphone 4s
me batterij loopt zo snel leeg houd niet eens 7 uurtjes vol,terwijl ik bijna niks mee doe, heb van alles geprobeerd te rebooten, Opnieuw ios6 laten installeren de batterij 24 uur laten kableren, notifcatie center volledig uitgezet,de locaties uit gezet, maar toch blijf de gebruik effe veel als standbye voorheen met 5.1.1 had ik er geen last van tel ging gerust ander half dag mee zie foto, heb iemand nog suggestie hoe ik dat normaal kan fixen "> |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ife-drama.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij problemen iPhone 4 | sjaakos | iPhone algemeen | 56 | 29-11-11 14:05 |
iPhone 4S Problemen Mic, LCD, Batterij! | dvbeeten | iPhone algemeen | 2 | 13-11-11 12:42 |
problemen met iphone 3gs na vervanging batterij | magrietlinne | iPhone algemeen | 6 | 01-11-11 22:45 |
iPhone batterij en wi-fi problemen - garantie? | Sentenis | iPhone algemeen | 16 | 28-03-10 15:06 |
|
|