outbox installeren mail (info@xxxxxx.nl) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste lezers, ik ben aan het proberen mail te verzenden vanaf mijn iphone ik heb een eigen website dus heb een info@xxxxxx.nl e-mail maar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
outbox installeren mail (info@xxxxxx.nl)
beste lezers,
ik ben aan het proberen mail te verzenden vanaf mijn iphone ik heb een eigen website dus heb een info@xxxxxx.nl e-mail maar het is me nog niet gelukt om mijn outbox goed in te stellen inbox wel.. hij staat al wel ingesteld in outlook. alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat zijn nou net gegevens die je als websitebeheerder zelf zou moeten hebben en wat wij jou niet kunnen vertellen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
In mijn geval is het info@mijnwebsite.nl en SMTP is die van mijn internet provider, dus smtp.ziggo.nl. Bij mijn vorige webhost was het echter mail.mijnwebsite.nl.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verzendan gaat via de smtp server van je provider, ophalen via pop3 ook. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail probleem na installeren file app+cyberduck | suluk | Desktop-applicaties | 0 | 22-06-11 15:46 |
e-mailen vanuit andere app's gaat via Outbox (en niet rechtstreeks) | ToastNL | iPhone Apps | 0 | 04-09-10 22:19 |
Problemen met Installeren van File info en Mobinews | Adilson | iPhone algemeen | 0 | 04-01-09 18:59 |
yahoo mail op iphone installeren | harm hids | iPhone algemeen | 1 | 14-05-08 14:42 |
|
|