iPhone vol door 3 gb aan "overige" bestanden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik zit met een probleem.. Als ik mijn iphone wil synchroniseren met itunes dan komt hij vol te zitten met "overige" bestanden. Hierdoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone vol door 3 gb aan "overige" bestanden
Hoi allemaal,
Ik zit met een probleem.. Als ik mijn iphone wil synchroniseren met itunes dan komt hij vol te zitten met "overige" bestanden. Hierdoor heb ik erg weinig plek voor nog andere muziek/apps etc. Zou iemand me hiermee kunnen helpen ajb? zie bijlage voor foto, probleem Bij voorbaat dank en nog een gelukkige 2012, Gert-Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zijn dat apps uit cydia.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh, in je profiel staat van wel, even veranderen dan.
Het zou ook appdata kunnen zijn, kijk maar eens bij Instellingen > Algemeen > Gebruik. Heel veel apps nemen meer ruimte in beslag met appdata dan de app zelf. |
|
||||
|
||||
Ik had ook ergens gelezen dat het "troep" is. Vaak ontstaat dat tijdens het onderbreken van synchronisaties. Dus als je bijvoorbeeld games aan het synchroniseren bent en onderbreekt blijft de rest staan.
Ik had ook op een gegeven moment 5gb aan overige. Wat bij mij hielp was een volledige herstel zonder reservekopie terug zetten. Is een niet leuke methode maar zorg ervoor dat je alles ergens anders back upt. (outlook, google, windows)
|
|||
|
|||
Citaat:
Gj |
|
||||
|
||||
Ook met reservekopie terugzetten neemt het aantal GB's van die 'overige ruimte' al een stuk af. Bij mij dan.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, echter is mijn toestel een maand oud. Ik heb 1,1 gb muziek, 0,11 foto's, 0,9 apps en 2,4 overige. Bij 'algemeen > gebruik' staat niets bijzonders, kom amper aan 500 mb. Weet iemand wat de rest kan zijn? Ik heb geen updates onderbroken lijkt me. Ik heb alleen maar kleine apps.
Okee; 850 mb in gebruik. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Overige Bestanden iPhone 4 | scoop1 | iTunes | 14 | 11-01-12 19:30 |
Hulp nodig, veel gig aan 'overige bestanden' | r0xenn | iPhone algemeen | 11 | 14-12-11 13:14 |
Overige bestanden?! | airwalk | iPhone algemeen | 4 | 28-10-11 19:01 |
Overige bestanden verwijderen. | Thomasvd | iPhone algemeen | 0 | 20-08-10 01:04 |
Telefoon vol met overige na update OS 3.0 | Tozalin | iPhone algemeen | 5 | 20-06-09 00:47 |
|
|