Iphone 4, itunes probleem + gesprekkenteller? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb sinds kort een Iphone 4, en ben me gisteren een abonnement gaan aanvragen. Nu zou ik graag kunnen weten hoeveel minuten in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4, itunes probleem + gesprekkenteller?
Hallo,
ik heb sinds kort een Iphone 4, en ben me gisteren een abonnement gaan aanvragen. Nu zou ik graag kunnen weten hoeveel minuten in totaal ik bel, zodat ik niet over de €15 van mijn abonnement ga. Is dit mogelijk? En als ik bij itunes iets aan een afspeellijst toevoeg, en ik sluit daarna mijn Iphone aan op de computer komt de muziek op mijn Iphone maar hoe zorg ik ervoor dat die bepaalde liedjes ook in mijn afspeellijst op mijn Iphone komen? Alvast bedankt! Rubin. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb van iemand vernomen dat ik aan mijn provider kan vragen dat ze een sms sturen als mijn belminuten op zijn, dit ga ik dus doen.
Iemand die kan antwoorden op mijn vraag ivm Itunes? Groeten |
|
|||
|
|||
Niemand die dit weet? Als ik op itunes liedjes aan een afspeellijst toevoeg, hoe krijg ik die dan in dezelfde afspeellijst op mijn Iphone?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3g / itunes probleem (vastlopen) | oddball | iTunes | 7 | 14-05-11 02:21 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
Mac OS X: itunes en iphone probleem | firefighter1vianen | iTunes | 4 | 18-10-09 13:47 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
Windows: probleem itunes-iphone | mpistache | iTunes | 3 | 23-08-08 21:19 |
|
|