Apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in de loop van de jaren diverse apps gedownload. Veel van deze gebruik ik niet meer en staan ook niet meer op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps
Ik heb in de loop van de jaren diverse apps gedownload. Veel van deze gebruik ik niet meer en staan ook niet meer op mijn telefoon.
Nu kom ik ze nog steeds tegen binnen itunes en in mijn aankopen. Graag zou ik diverse apps definitief willen verwijderen om weer overzicht te krijgen. Maar ik kom er niet uit hoe ik dit moet doen. Is er iemand die met daar wegwijs in kan maken? Groet, Anna |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op je pc in iTunes op de gewenste app rechts klikken.
|
|
||||
|
||||
Eerder op de ongewenste app! haha
En dan natuurlijk nog even kiezen voor Delete of Verwijderen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij "Aankopen" kan je geen apps verwijderen aangezien dat net een overzicht geeft van alle apps die je ooit gekocht hebt. Op die manier kan je nakijken welke apps je al had en waar je dus nooit meer voor hoeft te betalen.
|
|
|||
|
|||
Daar staan toch ook de gene die gratis waren?
|
|
|||
|
|||
ja alle "gekochte" apps waarmee ook de gratis apps bedoeld worden
|
Labels |
apps, verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps | Kitty0101 | iPhone Apps | 17 | 23-11-13 16:21 |
Quickcomposer gebruikt mijn custom apps niet maar de 'basis' apps | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-08-12 21:04 |
Apple's eigen iPad apps crashen vaak, en andere apps. | mathijs666 | iPad algemeen | 15 | 25-10-11 20:24 |
|
|