Bluetooth verbinden met Seecode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben in bezit van Iphone 4 met IOS 6. Nu kan ik hem nog wel verbinden met de Seecode maar krijg geen verbinding op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth verbinden met Seecode
Ik ben in bezit van Iphone 4 met IOS 6.
Nu kan ik hem nog wel verbinden met de Seecode maar krijg geen verbinding op de seecode. Dit is na update naar IOS6 gebeurd. Weet iemand een oplossing!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb hier last van na de update naar ios 6.
Helaas nog geen oplossing |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad wilt na reparatie niet meer verbinden met routers, wel met hotspot. | Hostpik | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 19-04-12 17:36 |
ipad verbinden via bluetooth met ps3 | aadj | iPad algemeen | 0 | 29-07-11 23:14 |
Iemand ervaring met de seecode Vosser carkit? | MCNO | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 20-07-11 10:25 |
Bluetooth programma om iPod Touch met gsm te verbinden | DaMob | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-05-10 23:40 |
Bluetooth carkit automatisch verbinden | vanessa | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 03-01-08 01:43 |
|
|