Wi-Fi en 3G vallen weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wi-Fi en internet vallen weg (heb dit probleem overal in België). Bovendien wist de iphone soms na het wegvallen van mijn mobiel internet mijn internetgegevens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi en 3G vallen weg
Wi-Fi en internet vallen weg (heb dit probleem overal in België).
Bovendien wist de iphone soms na het wegvallen van mijn mobiel internet mijn internetgegevens zodat ik alles opnieuw moet invoeren. Netwerk: proximus Iphone 4s |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Raap ze dan op.
|
|
|||
|
|||
Oftewel heb je het steken en scheelt er wat aan de hardware of je kan mss eens een herstel doen?
Wacht nog effe op ander reacties van andere gebruikers, mss zij nog iets weten om te checken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone blijft uit/weg vallen ?? | beek87 | iPhone algemeen | 2 | 31-12-10 22:36 |
Geluidsinstructies vallen spontaan weg | ruud3822 | iPhone Navigatie | 0 | 31-10-10 11:32 |
Visual Voicemail instellingen vallen steeds weg | albertvanderiet | Odido (T-Mobile) | 35 | 16-10-10 14:41 |
stemmen vallen weg bij muziek | erikroeier | Archief | 3 | 11-05-09 20:42 |
gedownloade spellen en programmas vallen weg?! | ralphiej | Archief | 1 | 25-10-08 10:25 |
|
|