iPhone 4 geluid afzonderlijk regelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Is het met de iphone 4 ook mogelijk om het geluid afzonderlijk te regelen Nu regel ik al het vollume met de knopjes aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 geluid afzonderlijk regelen
Hallo
Is het met de iphone 4 ook mogelijk om het geluid afzonderlijk te regelen Nu regel ik al het vollume met de knopjes aan de zijkant maar als ik youtube bv zachter zet gaat het beltoon volumme ook zachter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
instellingen > geluiden > wijzigen met knoppen > uit
|
|
|||
|
|||
dan regel je wel de beltoon en meldingen tegelijk toch ?
|
|
|||
|
|||
ik dacht dat als die uitstaat regel je het volume en het beltoonvolume uitzonderlijk (beltoon via instellingen en ' gewone' volume via de zijkanten)
als die aanstaat regel je het beltoon volume met de zijkant en het ' gewone' volume ook met de zijkant (als je in een app bent verandert dat) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Folders afzonderlijk beveiligen. | Pommes13 | iPhone algemeen | 3 | 03-04-11 13:55 |
geluid inkomend gesprek regelen | lieflotje | iPhone algemeen | 3 | 28-08-10 11:08 |
Geluid softwarematig regelen | dennis0162 | iPhone algemeen | 4 | 20-11-09 14:17 |
Volume regelen via scherm iphone | FreakyOlivier | iPhone algemeen | 1 | 16-10-09 16:09 |
Windows: afzonderlijk nummersop iphone zetten | dat.rooie.ventje | iTunes | 2 | 13-10-09 11:39 |
|
|