afzonderlijk nummersop iphone zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben sinds zaterdag de trotse eigenaar van een 3Gs 16gb.....GEWELDIG!!!! Ik heb er een paar albums op gezet, maar zou ook graag gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
afzonderlijk nummersop iphone zetten
hallo,
ik ben sinds zaterdag de trotse eigenaar van een 3Gs 16gb.....GEWELDIG!!!! Ik heb er een paar albums op gezet, maar zou ook graag gewoon afzonderlijke nummers er op zetten ipv hele albums. Ik weet wel dat 16gb ruimte zat bied, maar toch. kan iemand mij de juiste kant op wijzen tnx
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er is geen verschil...?
Als je aan laat staan dat alle muziek op je iPhone terecht moet komen gebeurt dat, als je aanvinkt dat je wilt kiezen (onder de Music tab in iTunes als je iPhone is aangesloten) kun je aangeven welke artiesten, playlists, e.d. je wilt syncen. Het makkelijkst is dan een playlist te maken met muziek die je op je iPhone wilt hebben. |
|
||||
|
||||
Of in je muziekbibliotheek nummers aan of uit te vinken en instellen dat je enkel de aangevinkte wil synchroniseren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Folders afzonderlijk beveiligen. | Pommes13 | iPhone algemeen | 3 | 03-04-11 13:55 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Windows: foto's op iphone zetten | sardonix | iTunes | 29 | 10-08-09 14:41 |
beltonen op Iphone zetten | dirk62 | Archief | 4 | 15-07-08 22:51 |
|
|