Programma's synchroniseren van andere gebruiker discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb van de week een nieuwe Iphone gekocht (gejailbreakt met de laatste software) en daar zaten al programma's op. Nu heb ik nieuwe programma's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programma's synchroniseren van andere gebruiker
Ik heb van de week een nieuwe Iphone gekocht (gejailbreakt met de laatste software) en daar zaten al programma's op. Nu heb ik nieuwe programma's van de Itune-store gedownload op mijn account. Als ik de nieuwe programma's wil installeren/sychroniseren/programma's aanvink, ik op de Iphone elke keer de melding krijg dat als ik doorga met de installatie ik al het reeds geinstalleerde krijt ben. Itunes laat wel 2 plaatjes van de Iphone screen zien van de reeds geinstalleerde programmatuur.
Kan ik de melding negeren en gewoon installeren of ben ik gewoon echt alles kwijt straks? Met name de jailbreak programmatuur wil ik behouden. Heeft iemand hier eerder mee te maken gehad? Is dit een standaardmelding? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De jailbreak zal je behouden, maar de apps (uit de App Store) die de vorige eigenaar kocht met zijn account zal je kwijt zijn.
|
|
|||
|
|||
Vindt het niet logisch dat reeds geinstalleerde progrmma's worden verwijderd door dat Itunes. Moet toch een andere manier voor zijn om de reeds geinstalleerde te behouden?
|
|
||||
|
||||
Je hebt ze niet gekocht, dus in princiepe heb je er geen recht op.
Andere methoden zijn er niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad vragen van nieuwe gebruiker | bica | iPad algemeen | 20 | 08-12-11 12:38 |
programma om sms van andere te kijken zonder dat die gene het weet | Mr.Erie | Archief | 11 | 16-08-09 15:48 |
Andere agenda programma | bapovs | iPhone algemeen | 17 | 19-06-09 16:13 |
Gedachten van een iPhone 1.0 gebruiker | koolenboer | iPhone algemeen | 2 | 11-06-08 14:04 |
|
|