//

Gedachten van een iPhone 1.0 gebruiker

Gedachten van een iPhone 1.0 gebruiker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is natuurlijk allemaal pure speculatie maar met de komst van de iphone G3 vraag ik me toch een aantal dingen af. MobileMe lijkt me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-06-08, 12:51
koolenboer's schermafbeelding
koolenboer koolenboer is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 46
Standaard Gedachten van een iPhone 1.0 gebruiker

Het is natuurlijk allemaal pure speculatie maar met de komst van de iphone G3 vraag ik me toch een aantal dingen af.

MobileMe lijkt me een fantastische update van .mac
Ik heb al een .mac account maar ik vraag me af of MobileMe gaat werken met de huidige iPhone? Aangezien je dan constant online zou moeten zijn, hetgeen betekend dat al je calls in je voicemail terecht zullen komen. Want als je GPRS gebruikt gebeurt dit.......

Tevens vraag ik me af hoe het nou moet als ik lekker aan het klooien ben met mijn iPhone en ik een restore moet doen via itunes ? Straks staat daar alleen maar firmware 2.0 en dan ben je waarschijnlijk zwaar de klos want als je die installeert kan je je iphone 1.0 wegflikkeren want dan zit er weer een simlock op ??!

of zal de simlock verdwenen zijn in 2.0 aangezien bijvoorbeeld in belgie koppel verkoop verboden is.

Wat zijn jullie gedachten over deze dingen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-06-08, 13:14
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

 Verplaatst naar: Ervaringen (niet-modding)
  #3  
Oud 11-06-08, 14:04
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Het is niet zo dat je altijd online moet blijven om zo je sync met de andere devices up to date te houden. Het kan ook wanneer je thuis bent of ergens een free Wi-Fi point hebt dat het kan syncen.

Wanneer je een abbo hebt bij Mobistar dan zal je deze kunnen omzetten naar een benodigd abbo voor de iphone en zal er bij een update naar firmware 2 geen simlock meer zijn voor die provider. Voor de andere weet ik het niet zo goed. Want zoals elders al gezegd koppelvekoop is verboden in belgie en weet niet of ze dan zo maar een simlock kunnen (mogen) plaatsen op de iphone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad vragen van nieuwe gebruiker bica iPad algemeen 20 08-12-11 12:38
Van hardcore Nokia-gebruiker naar Iphone?? D3RaX iPhone algemeen 25 04-12-09 22:05
Programma's synchroniseren van andere gebruiker migros iTunes 3 13-10-09 16:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.