iPhone 5 trekt krom discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch wel vervelende berichten, ik ben van plan om mijn vijf het komende jaar, liefst twee jaar te gebruiken. Over het algemeen ben ik nooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toch wel vervelende berichten, ik ben van plan om mijn vijf het komende jaar, liefst twee jaar te gebruiken. Over het algemeen ben ik nooit zo heel voorzichtig want het is toch een gebruiksvoorwerp. Maar een kromme iPhone is echt slecht.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zo, vandaag naar de Applestore in Amsterdam geweest. Man had er ook over gehoord, maar nog niet gezien. Wel was hij het direct met mij eens dat het niet hoorde en ik kreeg dan ook direct een nieuwe mee.
Pluimpje voor Apple en de Applestore medewerker. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want bodafome net gebelt en die hebben nog nooit van het proble gehoord! En adviseren om naar een applestore te gaan of de verzekering te bellen.. Ps had jij hem los gekocht of met een abbo bij een telecomzaak? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
icm abbo van vodafone
|
|
|||
|
|||
Zal zo wat fotos posten
Is bij mij aan beide kanten krom trouwens.. Heb donderdag een afspraak bij de geniusbar in applestore adam dus hopelijk ruilen ze hem om! Ze hadden er nog nooit over gehoord in adam.. Wel raar als jij hem laatst nog hebt geruild maar ik hoop dat het mij ook lukt! |
|
|||
|
|||
Zojuist applestore adam geweest en ook direct geruilt voor een nieuwe
Alleen dat jij. 30 oktober ook bent geweest met het zelfde probleem wisten ze niks van! En hadden er ook nog nooit van gehoord maarja,hij wilde er ook niet op ingaan hoe het dan zo krom is gekomen. |
|
|||
|
|||
Gewoon productiefoutje, zal wel wel 1 in de zoveel gebeuren, dikke pech dus. Logisch dat het omgeruild wordt, niet teveel aandacht aan schenken zou ik zeggen en zeker niet je koop van laten afhangen.
|
|
|||
|
|||
ik heb daar geen last van moet ik zeggen ik heb er een plastic rubbertje er om heen
|
|
|||
|
|||
Zie net dat die van mij ook krom is! Bij mij is hij rechts onder krom. Als ik hem op tafel leg dan is het goed zichtbaar
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2012 om 14:02 ---------- Toch niet! Heb de ozaki ocoat eraf gehaald en dan is ie niet krom |
|
|||
|
|||
krom trekken
heb hetzelfde voor met ipadmini, (zie forum ipad algemeen)
kan bezwaarlijk zijn van er op te gaan zitten, gaat om zwarte ipadmini, apple schudt elke verantwoordelijkheid van zich af, herkenning? |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk is dat een productiefout (dit is eerder gebeurd), maar als je je telefoon al langer hebt, kan dit komen doordat je telefoon oververhit is geweest. Even naar een Apple Store, en je weet wat het is. Succes!
|
|
||||
|
||||
weees jij blij dat je geen dikke amerikaan bent
en je geen vatsig lijf heb en dikke kwabben en laat de mensen in hun waarde dik of dun en hou je bij het itum en krenk geen mensen , ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 februari 2013 om 19:21 ---------- ik vind het maar plastik aanvoelen en het gewicht neem eens een 4 in de hand en neem eens een 5 in de hand dat is nog al een verschil in gewicht . mijn mening ze zijn er niet op vooruit gegaan dat is dus mijn mening gr |
|
||||
|
||||
Daar heb ik geen last van.
Ik maak gebruik van een hardcase + screenprotector Dat zou me sterk verbazen mocht dit zo uit de doos gekomen zijn. Ik denk eerder dat er onbewust schade is berokken aan je iPhone Maar je kan altijd proberen om een nieuw te krijgen. |
|
|||
|
|||
mijn iphone 5 is ook krom ik heb hun gebeld ze zeggen dat ik de enigste ben dus ik moest foto's maken en hun emailen mij terug wat er dan gaat gebeuren ik heb de iphone nu 2 maanden ongeveer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan moet je die rechte lijn wel in het verlengde van de iphone leggen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk eens om je heen in je thuisland. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 maart 2013 om 16:16 ---------- Heee, je wilt bij de AppleStore werken?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S trekt batterij leeg | Joentje66 | iPhone algemeen | 1 | 26-04-12 14:07 |
Nieuwe Iphone4 krom!!Wat nu?? | Iphoneall | iPhone algemeen | 11 | 13-03-12 11:33 |
Hoeveel data trekt iPhone binnen? | xrolfx | Archief | 2 | 29-04-08 19:09 |
|
|