alle bestanden overzetten van Iphone naar nieuwe pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Laatst inbraak gehad: alle pc's uit huis gestolen. Mijn Iphone had ik nog, daar lag ik perongeluk op te slapen toen het gebeurde... Nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
alle bestanden overzetten van Iphone naar nieuwe pc
Laatst inbraak gehad: alle pc's uit huis gestolen. Mijn Iphone had ik nog, daar lag ik perongeluk op te slapen toen het gebeurde...
Nu heb ik op mijn IPhone e-books staan, en die wil ik graag overzetten naar de bibliotheken. Echter, hij pakt alleen de boeken die ik heb aangeschaft via Itunes. Het gaat juist om boeken die ik vanaf de oude pc op de Iphone had gezet. Nu durf ik niet te synchroniseren: bang dat ik alles kwijt ben... oh, hetzelfde geldt voor veel muziek die ik via pc op Iphone had gezet, niet via Itunes. Helaas stond al die meuk niet op mijn backup, anders was het simpel geweest. Graag hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met copytrans kan je de muziek doen, ik weet niet of het ook met boeken kan dan zou je even op hun site moeten kijken
|
|
|||
|
|||
Hoi dank zij deze tip heb ik voor ebooks een alternatief gevonden: Tipard!
ik moet het nog wel ff doen, maar ik heb goede hoop... Thanx! |
Labels |
bestanden, ebooks, overzetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestanden overzetten van oude pc naar nieuwe | ykema | iPad algemeen | 2 | 07-09-12 16:32 |
Bestanden overzetten van Iphone naar computer | Caszje | iTunes | 3 | 22-03-11 16:04 |
alle informatie overzetten naar nieuwe mac | hansinderen | iTunes | 2 | 06-10-10 00:03 |
Bestanden overzetten van pc naar iPhone in het dock | Scirocco | Archief | 3 | 18-09-08 10:02 |
Bestanden overzetten van Mac naar iPhone | wjd | Desktop-applicaties | 1 | 26-08-08 13:28 |
|
|