alle informatie overzetten naar nieuwe mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn oude macbook verkocht en wou nu graag al mijn informatie van mijn iphone overzetten naar mijn nieuwe mac, echter kwam ik erachter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
alle informatie overzetten naar nieuwe mac
Ik heb mijn oude macbook verkocht en wou nu graag al mijn informatie van mijn iphone overzetten naar mijn nieuwe mac, echter kwam ik erachter dat dit niet mogelijk is (bij nader inzien ook logisch). Maar ik wil dus graag dat mijn contacten etc ook in mijn adressen boek op mijn mac komen. en mijn agenda dus backwords synct met ical. Ik heb dit bericht gelezen maar komt het laatste niet aan bod. Iemand die mij uit de brand kan helpen?
Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gelukkig heb ik mijn contacten inmiddels terug, ze stonden in mijn gmail account en in gmail zit een functie om je contacten te exporteren. echter mijn agenda data heb ik nog niet gesynct
|
|
|||
|
|||
Ik mis echter nog wel een aantal contacten helaas. dus ben eigenlijk terug bij af
|
Labels |
backup, backwards, iphone, overzetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alle video's weg na overzetten 3g naar 4...HELP! | AMZ | iPhone Apps | 0 | 17-05-11 23:40 |
alle gegevens overzetten van iphone4/16 naar 4/32 | fiero | iTunes | 2 | 29-12-10 20:03 |
Palmcalendar overzetten naar ical (mac) | wielle | iTunes | 2 | 26-02-09 11:46 |
Mac OS X: Hoe krijg je alle data van iphone naar nieuwe mac (oude is gestolen) | meul | iTunes | 3 | 29-12-08 15:59 |
Foto's overzetten naar Mac | Liese Birdie | iPhone Apps | 2 | 15-11-08 18:04 |
|
|