//

probleem contactgegevens en agenda synchroniseren

probleem contactgegevens en agenda synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) 'smiddags, Ik heb sinds kort een probleem met het synchroniseren van mijn contactgegevens en agenda tussen mijn Iphone 3GS en Outlook 2007 Als ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-10-10, 16:22
Sandeman1974 Sandeman1974 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar Sandeman1974
Standaard probleem contactgegevens en agenda synchroniseren

'smiddags,

Ik heb sinds kort een probleem met het synchroniseren van mijn contactgegevens en agenda tussen mijn Iphone 3GS en Outlook 2007

Als ik mijn Iphone aansluit op windows en ga synchroniseren dan geeft hij de volgende melding na afloop van het syncen.

Itunes kan contactgegevens niet synchroniseren met de Iphone Iphone van Sander, omdat er zich een fout heeft voorgedaan bij het versturen van gegevens van de Iphone

Heb op google naar dit probleem gezocht en diverse dingen geprobeerd die ik vond (waaronder invoegtoepassingen in Outlook verwijderen en Itunes helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd) maar hij blijft deze melding weergeven, wordt er gek van. De gegevens worden dus ook niet gesynchroniseerd (muziekbestanden en apps dan weer wel trouwens)
Ook op dit forum heb ik gezocht maar kon dit probleem nergens vinden (of ik kijk scheel )

Weet iemand van dit probleem af en kan die misschien helpen bij de oplossing hiervan ?

Alvast veeeeele dank!

Gr. Sander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda Quatz iPhone algemeen 0 05-02-11 21:15
Agenda synchroniseren bukkie Desktop-applicaties 10 06-01-11 11:22
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 13:23
Agenda synchroniseren peternuenen iPhone algemeen 6 20-12-09 16:45
Contactgegevens exchange Iphone synchroniseren met IMac bajes iTunes 1 19-10-09 14:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.