iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   De gebreken aan de iPhone 5 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/127489-de-gebreken-de-iphone-5-a.html)

Lancia20VT 16-10-12 00:33

Hier ook puntgaaf uit de doos!

Maar ik heb ook nog nooit een product gezien wat zo onder een microscoop geplaatst is als dit. Elk incident/detail wordt super opgeblazen en de criticasters grijpen elke gelegenheid aan om de iphone in een kwaad daglicht te zetten.

Kortom, hoge bomen vangen veel wind.

Kubbie92 16-10-12 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lancia20VT (Bericht 838514)
Hier ook puntgaaf uit de doos!

Maar ik heb ook nog nooit een product gezien wat zo onder een microscoop geplaatst is als dit. Elk incident/detail wordt super opgeblazen en de criticasters grijpen elke gelegenheid aan om de iphone in een kwaad daglicht te zetten.

Kortom, hoge bomen vangen veel wind.

Voor die prijzen mag het wel, hé :-)

Roos79 16-10-12 08:28

Joh de Samsung is ook nieuw vrij hoog kwa prijs...
Dus Tjah ik denk idd dat sommige het echt onder een loep leggen....

Driesdk 16-10-12 09:49

Kwam uit de doos zoals je het zou verwachten, geen krasje, geen deukje, werkt perfect, en ik snap al helemaal niet waar mensen het zouden halen dat de dockconnector of de USB connector moeilijk uit de poort te halen zou zijn.

UtregCity 16-10-12 11:59

vlgs mij probeert Samsung ons op andere gedachten te brengen... :d

maar zonder dollen, geen schrammen, geen gerammel, geen problemen met dock connector (nog niet eerder gehoord), geen blauwe waas, perfecte afwerking, perfecte Wi-Fi ontvangst en geweldige prestaties hier bij mijn iPhone 5, wit, 64Gb!

(denk hier maar eens aan: hoge bomen (=Apple) vangen veel wind!)

xynta 16-10-12 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door courske (Bericht 838493)
En is het waar dat de nieuwe dock connector heel moeilijk uit iets te halen is

Nee, tenzij je kippenkracht heb :P.

Yzord 16-10-12 13:12

Mijne was ook ok hoor

Dejive 16-10-12 15:32

Toch goed een topic als deze hoor.
Veel mensen gaan toch twijfelen na alle negatieve verhalen op internet.
En als je dan maar niks hoort van mensen die totaal geen problemen hebben (omdat die dat natuurlijk ook niet snel zullen melden) dan ga je twijfelen.
En denk je dat het een wanproduct is met veel gebreken.

Denk dat het voor veel mensen goed is om dan te lezen dat er ook zeer veel mensen zijn die geen problemen hebben en alles gewoon goed is.
Ik heb het afgelopen jaar Samsung gehad.. Nou, daar hoor je misschien niet zoveel over..maar man, wat een wanproduct.
Heerlijk om weer een iPhone te hebben.
Had nog liever een iPhone 4 gehaald dan nog langer te moeten met de Galaxy S2.

MrBramme 16-10-12 16:05

Topic mag veranderen van "de gebreken" naar "de super kwaliteit" :-) i spy Samsung fans spreading rumors! ;-)

PrittStift 16-10-12 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peterpost (Bericht 838105)
Dank voor dit topic,ik stond echt op het punt m'n bestelling te annuleren maar door alle reacties ben ik toch een beetje gerustgesteld :)

Graag gedaan @peterpost & Dejive, daar was dit topic ook voor bedoeld. ikzelf heb 2x pech gehad en heb er ook begrip voor, zeker vanwege het feit er gewoon absoluut geen probleem gemaakt word en het toestel gewoon word vervangen. Gelukkig dat het maar 1,3% (info internet) van alle toestellen iets mankeren..nou dat is dus niks. Koop met een gerust hart een iPhone en je zult er veel plezier aan gaan beleven. ;)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2012 om 17:56 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lancia20VT (Bericht 838514)
Hier ook puntgaaf uit de doos!

Maar ik heb ook nog nooit een product gezien wat zo onder een microscoop geplaatst is als dit. Elk incident/detail wordt super opgeblazen en de criticasters grijpen elke gelegenheid aan om de iphone in een kwaad daglicht te zetten.

Kortom, hoge bomen vangen veel wind.

Door de prijs, jaloezie ;) en de hype, was dit wel een beetje te verwachten natuurlijk :D :d

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2012 om 17:59 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrBramme (Bericht 838761)
Topic mag veranderen van "de gebreken" naar "de super kwaliteit" :-) i spy Samsung fans spreading rumors! ;-)

:D thumbsup

jeffalex 17-10-12 00:32

Ook mijn iphone 5 kwam helemaal gaaf uit de doos en heb de afgelopen 2 weken niks kunnen opmerken wat niet naar behoren werkt. Tot ik vanmiddag goed keek naar mijn unlock screen en de bekende groene waas zag in de bodem van mijn scherm. Het is redelijk klein en je moet echt opletten want het verdwijnt vrij snel. Meer mensen die dit hebben opgemerkt? Ik weet eerlijk gezegd niet of ik dit al vanaf het begin heb (had eerst een hele kleurrijke achtergrond dus het viel niet op). Het stoort mij niet verder, ben alleen bang dat het wellicht erger wordt na verloop van tijd, mocht het echt over de afgelopen dagen erger zij geworden.

queeny 17-10-12 02:24

probleem
 
hallo,

ik heb een probleem met mijn iphone 5!
net binnen en nu al kapot baal inorm!!
ik wilde dus vanmiddag gaan bellen kan ik alleen maar bellen op luidspreker!
muziek luisteren, filmpjes kijken gaat allenmaal prima!

heb al de telefoon gereset via itunes en werkt hellaas niet!
heeft iemand de goude tip voor mij?

besiktas97 17-10-12 08:47

Terug sturen naar Apple als je het daar hebt aangeschaft, anders terug gaan naar je provider. Dit is een garantie geval namelijk.

xynta 17-10-12 14:51

Jaja vanochtend per ongeluk laten vallen, geen schade. Ik zit twijfels bij de kras gevoeligheid van het toestel.

PrittStift 20-10-12 13:49

Nou hoor en lees ik steeds vaker dat mensen met een iPhone 5 een storing hebben bij het bellen. Als er naar een iPhone gebeld word van welke type dan ook, is er geen probleem, maar zodra er naar een ander merk toestel gebeld word wel. Is dit software-matig of ligt dit aan het toestel?

xynta 20-10-12 14:13

Ik had vanochtend een probleempje. Vannacht heb ik de telefoon aan de lader gehangen en toen ik vanochtend keek was die nog maar 25% opgeladen. Toon heb ik de kabel schoongemaakt en terug ingeplugd. Toen lade die wel op, maar ik heb dat probleem nog nooit met de oude oplader gehad. Ik heb het idee dat de Lightning kabel gevoeliger is dan de voorgaande 30 pins oplader.

xynta 21-10-12 11:59

De stekker van m'n oplader was dus stuk. Ik heb de stekker gepakt welke bij de iPhone 4S zat. Hiermee laad het toestel wel prima op. Verder geen defecte, krasjes of los zittende onderdelen. Tot nu toe.

bangnl 21-10-12 13:23

Sinds donderdagavond eigenaar:

Hier 2 probleempjes met de iphone5, slecht/geen Wi-Fi connectie en artifacts gezien rechts onderin het scherm. Verder is de iphone puntgaaf, wel klein rammeltje maar dat is de aan/uit knop die je hoort. Aangemeld bij Tmobile :-( daarvoor nooit problemen gehad met de iphone2/3 en 4.

Update: na herstart geen problemen meer. Ik denk dat ik toch even wacht op een update van IOS.

Roos79 21-10-12 15:20

Dar rammeltje is de lens/focu oid van de camera....
Is pas een keerje of tig gemeld....

UtregCity 22-10-12 10:15

gisteren toch een probleempje gehad met m'n iPhone 5... :eek: was met Instagram bezig en wilde daar een foto posten, zag toen dat foto's in filmrol allemaal wazig waren geworden. meteen geprobeerd foto's te maken om te kijken of een nieuwe foto ook wazig zou worden. de hele camera app deed het niet meer, tenminste de sluiter hoorde je wel, maar hij kon niets meer opslaan... heb overal op internet gezocht of dit een bekend euvel is, maar helaas niets gevonden. de enige optie leek mij om "wis alle inhoud en instellingen" te laten uitvoeren. gelukkig heeft dit geholpen, alles weer normaal en zelfs de foto's die ik had genomen, bleken nu wel en scherp in de filmrol te zitten! vreemd niet? zal wel een software bug zijn geweest, heb hem origineel dus niet gejailbreakt, hou 't in de gaten en mocht 't terugkomen laat ik dat weten! Fingers Crossed!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.