iPhone 5 herkent simkaart niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn nieuwe iPhone 5 herkent geen simkaarten. Meerdere geprobeerd, maar kan hem dus niet activeren. Hij komt van KPN. Wat kan ik doen? Langs de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 herkent simkaart niet
Mijn nieuwe iPhone 5 herkent geen simkaarten. Meerdere geprobeerd, maar kan hem dus niet activeren. Hij komt van KPN. Wat kan ik doen? Langs de apple store in A'dam gaan en hem laten repareren?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zijn het originele kaartjes? of zelf geknipt?
|
|
|||
|
|||
Originele nanosim. Twee verschillende, dus daar kan het niet aan liggen.
|
|
|||
|
|||
Zijn de nano-kaartjes al geactiveerd?
|
|
|||
|
|||
Ja. In een andere iPhone 5 werkten de simkaarten wel gewoon.
|
|
|||
|
|||
Als je hem bij de apple store hebt gekocht zou ik daar terug gaan en een nieuwe vragen. Anders bij je provider/winkel...
Heb je de iPhone met een KPN abbo gekocht? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone herkent de simkaart niet | danny121 | iPhone algemeen | 1 | 09-02-12 11:08 |
iPhone: Iphone herkent simkaart niet meer... | jeroenvrijn | Jailbreak | 0 | 14-02-11 18:41 |
iPhone 4 - Herkent simkaart niet - Help s.v.p. | klopper2009 | iPhone algemeen | 1 | 18-01-11 21:16 |
iPhone 3G herkent simkaart niet | blingbling | iPhone algemeen | 11 | 27-08-10 23:55 |
iPhone 1e gen.: iphone herkent simkaart niet. | freshman | Unlock | 7 | 02-11-08 21:32 |
|
|